voiko liiallinen masturboiminen aiheuttaa kiveksien arkuutta/särkemistä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.12.2010 - 15:10

En osaa sanoa itselläni ei ole noita vehkeitä .Mutta eipä luulisi .Kuka arkoja kapineitaan itse niin hyväilisi että kipeäksi tulisi.Ei kivun kanssa tuottaminen, ole hyväilyä .

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.12.2010 - 15:11

fi.wikipedia.org/wiki/Itsetyydytys
Luulisin,että aiheuttaa,mutta onko se enää kivaa,jos ilmenee kiveksien arkuutta/särkemistä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 15:11

Kyllä voi joten pidä taukoa välillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 16.12.2010 - 15:16

Masturbointi kuuluu yhtenä osana aikuiseksi kasvavan nuoren elämää ja se on oletettua yleisempää. Kaikki tekevät sitä, toiset enemmän - toiset vähemmän, kaikkia puheita ei kuitenkaan kannata uskoa, vaan suodata niitä terveellä itsetunnolla. Varsinkin pojilla on tapana liioitella suorituksiaan. Liiallinen masturbointi kertoo oman elämän yksipuolisuudesta ja virikkeiden puutteesta. Elämässä on muutakin kuin konsolipelit ja Simpsonit. Erilaiset paikalliset urheiluseurat tarjoavat runsaasti harrastusmahdollisuuksia. Lähde rohkeasti ulos ja anna kehollesi aikaa rauhoittua sillä liiallinen masturbointi aiheuttaa mm. arkuutta kiveksiin ja penikseesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 19:57

omakohtaista kokemusta ei sattuneesta syystä ole, mutta jos kiveksiä alkaa särkeä on varmaan syytä pitää pikku selibaatti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 20:27

tämä oli aikamoinen tutkimus jenkeissä (= vanha juttu):
Miehet masturboivat hiuksetkin päästään.
www.mtv3.fi/helmi/viikonvaih...tml/538921

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.12.2010 - 23:06

Melko varmasti näillä pakkasilla. Kannattaa pitää paussia ja odotella kevätauringon lämpöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 12:10

Juu, kannattaa pitää välillä taukoa : )