Millainen hinta-taso nykyään teneriffalla??

Lisätty: 16.12.2010 - 17:40

ollaan menossa ensi vuoden alussa.

Lisätty: 17.12.2010 - 11:46

Kiitos paljon kaikille!!
Toivotaan vielä että säät sallivat =)

Avainsanat: teneriffa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.12.2010 - 12:31

Kaupassa: 1,5 litran vesipullo n. 0,70 e, virvoitusjuoma (33 cl) n. 0,70 e, vaalea leipä n. 1 e.
Ravintolassa: Olut (50 cl) n. 2 e, kevyt päivällinen n. 7–8 e, päivällinen, johon sisältyy viini ja kahvi n. 18–23 e, iso pizza n. 7 e.

www.finnmatkat.fi/lomakohde/...alvi-10-11

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.12.2010 - 14:58

no milloin olet lähdössä? hinnat muuttuu joka päivä.!?
tänään ehkä tollasta ku toffe kertoilee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 19:15

Mielestäni euroon siirtymisen myötä ei hinnoissa ole juuri eroa Suomen hintoihin - näin ainakin turistikohteissa, mutta jos käyt kaupoissa, joissa paikalliset tekevät ostokset voi hintaeroa olla verrattuna turistikauppaan todella paljon. Sama sääntö pätee myös ravintoloihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 19:26

Olin tammikuussa 2010 ja nyt taas joulukuussa Puerto de la Cruzissa. Mielestäni ruokakassini maksoi tammikuussa vielä monta kymmentä prosenttia vähemmän kuin Helsingissä. Nyt, tämän vuoden kuluessa, hinnat ovat kyllä nousseet ensimmäisen kerran yhdeksän matkani (kymmenen vuoden kuluessa) selkeimmin. Tietysti riippuu paljon siitä mitä ostaa. Puoli kiloa voita maksaa Helsingissä vähemmän kuin 1/4 kg Puertossa. Oliiviöljy on edullista. Paljon tuotteita ei ole ollenkaan. Bussimatkat ja taksi ovat edullisia. Alkoholijuomat eivät ole nousseet. Sekä kaupasta ostettuna että baareissa edullista. Litran hyvää brandyä saa kympillä.
Keskimäärin täällä elää kuitenkin vielä aika paljon halvemmalla kuin Helsingissä. Eikä tarvitse ostella lumilapioita. ;-)
[email protected]

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 19:51

Aika lailla samat hinnat kuin Suomessakin. Ja mitä lähempänä uimarantaa esim. ravintola sijaitsee, sitä kalliimmat on hinnat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 20:37

Vähän halvemi kun suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.12.2010 - 22:55

Kun viimeksi kävin, hinnat olivat melko samat kuin Suomessakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2010 - 09:44

Ravintolassa ruoka on samassa tasossa suurinpiirtein kuin suomessakin. Juomapuoli on halvempi. Kaupassa on sitten muuten hintataso halvempi kuin suomessa, jos pysyttelee paikallisissa tuotteissa. Siellä on myös isoja marketteja, jossa paikallisetkin käyvät. Niissä on kaikkein edullisinta käydä ostoksilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 04:36

Minusta se on lähes sama kuin täällä meillä suomessakin.