-m-
Kysytty: 16.12.2010 - 08:33

Onko sinulla kokemuksia Vistaprintin toiminnasta. Koitko tulleesi petetyksi?

Tilaamamme joulukortit tulivat reilusti myöhässä luvatusta toimitusajasta. Painojälki oli heikkotasoista ja kuvan värisävyt olivat pielessä. Asiakaspalautteenkin voi hoitaa vain sähköpostilla, eikä edes suomen kielellä.

Avainsanat: huijaus rahastus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.12.2010 - 13:19

Minä tilasin joululahjoiksi "ilmaiset" kalenterit joille tietysti myös tuli jonkun verran hintaa. Halvaksi kuitenkin tulivat ja laatu oli ihan ookoo. Sain myös kylkiäisinä ilmaisia joulukortteja ja niissä ei ollut vikaa. Mutta toimitus oli todella hidas ja pienellä präntillä oli sivujen alalaitoihin piilotettu tärkeää tietoa kuten se, että näkyvät hinnat eivät ole lopullisia hintoja vaan niihin lisätään alv. Varmasti jää monilla nuo pienet präntit huomaamatta. Ja kuten Toffe jo mainitsi, sähköpostissa on joka päivä uusi mainos.

Vistaprintin lisäksi olen käyttänyt Ifoloria, tilaan sieltä aina valokuvani ja jo useampana jouluna olen tilannut valokuvamukeja lahjaksi. Toimitus on aina nopea, laatu priimaa ja hinnatkin edulliset. Lisäksi tarjouksia tulee usein, mutta ei liian usein. Eli Ifoloria suosittelen, Vistaprintia en.

Kysyjän kommentti

Ensi vuonna käytän muutaman euron enemmän kortteihin niin saanpahan ainakin laatua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.12.2010 - 09:02

Yritin tilata ilmaista T-paitaa. Lähetin sinne sukkulan STS-132 kuvani ja paidalle tulikin suolainen hinta.
Jätin lähettämättä maksua empä saanut ilmaista paitaakaan. Mainosta pukkaa ja ei oikein pääse niistä eroon.

www.napsu.fi/matkailu/matkak...Titusville

Tosin kuva ei ollut tämä, se oli parempi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 09:16

todella ikävää että näin on käynyt. kuitenkin olisi hyvä lähettää
reklamaatio huonosta palvelusta.
olisikohan ehkä kannattanut tettää joulukortit vaikkapa Eirillä, Ifolorilla tms .
oliko joulukortit luvattu neliväripainatuksena ( CMYK -> syaani, magenta, keltainen, musta)
missä muodossa ja missä koossa lähetit valokuvat ja millä kuvankäsittelyohjelmalla ne käsittelit painokuntoon.
monesti omalla koneella kuvat näyttävät aivan erilaisilta, kuin mitä jonkin painofirman jälki on.

en ole koskaan käyttänyt kyseistä vistaprinttiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 10:16

Taitaa haihtua taivaan tuuliin .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 10:21

Sen verran kokemusta, että "ilmainen" t-paitani tuli lopulta maksamaan 24 euroa...että silleen. Vahingosta viisastuu. Rahastusfirma on tämä Vistaprint.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 11:13

Vista on kaiken pahan alku ja juuri. Jopa tuo WindowsVista. Kankkulan kaivo alkaa täyttyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 12:35

Vista mainostaa kovasti, sähköpostiin tulee päivittäin noita mainoksia.
Käytän tuttuja nettifirmoja mieluiten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 19:49

Olen kuullut yrityksestä vain negatiivista palautetta, itse en ole sen palveluja käyttänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2010 - 15:12

Tilasin pitkähihaisia paitoja omalla kuvalla. Hinnat postikuluineen tuli 25€ kpl. Ei paha hinta. tosin kuvan värit olivat muuttuneet hieman...mutta ihan ok. Toimitusmaksut kummastutti...ja tosiaan alussa ilmoitetut ilmaishommat ja hinnat saattaa olla usein niin että lopussa lisätään alv päälle...eli hiukan arveluttava myyntikikka .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 04:33

Tervehdys, sen verran mitä tiedän niin sähköpostiini on tullut heiltä viestejä, joissa luvataan milloin mitäkin hilkkua ilmaiseksi, esim. kalenteria taisi viimeksi olla. Jopa käyntikorttejakin on luvattu toimittaa veloituksetta. Sen mitä perehdyin yrityksen sivuihin, niin totesin juuri sen että kuvan laatu ei ole priima.