Mistä tieto: Tobias Miettinen s.1902(5) kuoli1981, pois Suomesta1929. Suomen kansalainen, synt.Turussa? [email protected]

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.09.2008 - 20:38

www.migrationinstitute.fi/em...mihaku.php

tuossa Siirtolaisinstituutin linkki.

Oletko kysynyt väestörekisterikeskuksesta? www.vaestorekisterikeskus.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.09.2008 - 21:06

1900-luvulla syntyneistä henkilöistä pitäisi saada tietoa seurakunnan rippikirjoista. Jos Tobias on syntyisin Turusta, pitäisi selvittää minkä Turun seurakunnan kirjoilla hän ja /tai hänen vanhempansa ovat olleet.
Seurakunnan rippikirjoihin on merkitty tiedot perheistä ja suvuista, kukin omalle "sivulleen". Näitä kirjoja voi mahdolisesti tutkia seurakunnan tiloissa, luvanvaraisesti.
Helpottaisi hakua, jos tietäisit hänen vanhempansa nimet, koska todennäköisesti silloin pääsisi jo hakemaan tietoa henkilöistä, jotka ovat syntyneet 1800-luvun puolella. Näitä 1800-luvun tietoja ei enää sido samanlainen tietosuojalain suoja.
Tässä 1800 luvun puolelle ulottuvia hakukoneita
www.familysearch.org/eng/default.asp
www.genealogia.org/

Suomen Sukututkimusseuran sivuille on lisätty näköjään myös puhelinpalvelu, voisiko sitä kautta koettaa??

Jos pystyisit antamaan hieman tarkempia tietoja, niin esim. Sukujutut- sukuhakuri - palstalta voisi löytyä apua.
www.sukujutut.fi

Onnea ja kärsivällisyttä tutkimiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2008 - 11:50

Kirkkoherran virastosta ja maakunta-arkistosta.