Tavoittiko joku toinen tänään sinisen hetken?

www.napsu.fi/matkailu/matkak...9--Keitele

Lisätty: 15.12.2010 - 16:52

Valperin sininen hetki on kaunis. Niin ne aina ovat ja minä rakastan sinistä hämärää.

Avainsanat: hämärä sininen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.12.2010 - 16:43

ei tänään, ei ollenkaan noin hienoa kuin sinulla

kun tuossa puolilta päivin pääsin kotiin muutaman päivän reissuamisen (ja valvomisen jälkeen) kotiin niin 'valot sammuivat' hetkessä ja keralla

unessa taisi olla muistoja joistain aikaisemmista sinisistä hetkistä

valperi.blogspot.com/2010/01...hetki.html

Kysyjän kommentti

Kiitos sinulle. Toivottavasti saamme nähdä niin sinisten, kuin muidenkin hienojen hetkien kuviasi myös Itävallasta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.12.2010 - 17:08

Hämärän tullen sytytin jäälyhdyt palamaan..tuikkivat nyt kauniisti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2010 - 17:42

tänään n. klo 13.45 nappasin kuvan jokimaisemasta.
sininen hetki, vaikka aurinkokin paistoi.
pakkasta oli -25C.
www.napsu.fi/matkailu/matkak...-Seinäjoki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2010 - 17:52

Kyllä minullakin on aina joka ilta sinisiähetkiä,kaamosta ja pimeää .Yöllä kirkasta kuutamointia ja tähtitaivasta.Eihän kauniimpaa voisi olla. Puhdasta valkoista ja kristallia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2010 - 18:20

Upeita sinisiä hetkiä on ollut nyt monena päivänä peräkkäin. Kuuraiset puut näyttävät katulamppujen loisteessa ja sinisessä hämärässä aivan satumaisilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2010 - 19:24

Ei tänään, mutta upea kuva tuosta sinisestä hetkestä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2010 - 19:34

Kyllä noista teidän kuvistanne saa aikaan vaikka minkälaisen sinisen unen.
Palisanterin saunamökkikin voi että ja parhaat päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2010 - 21:02

En tänään, mutta lapin reissulla monta kertaa. Kaunista on katsella.

www.napsu.fi/matkailu/matkak...Saariselkä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2010 - 23:05

Hyvä että arvostetaan tätäkin vuodenaikaa. Eipä polta päivän helle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.12.2010 - 00:16

Kerran elämässäni olen päässyt katsomaan aitoa oikeaa sinistä hämärää Käsivarren Lappiin. Oli kyllä niin lumoavan kaunista ja samalla aavemaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 14:35

Kyllä eilen oli sellainen eli sininen hetki kun kävelin illansuussa kotia kohti. Iltapäivää se oikeastaan oli, aurinko paistoi mutta hämäryys oli alkamassa.