Tässä evästä elämään! Hyvää päivän jatkoa!

Se mitä miehet ja naiset tarvitsevat, on rohkaisu. ...
sen sijaan, että aina jankuttaisitte ihmisten vioista,
kertokaa heille heidän hyvät puolensa. "Eleanor H. Porter"

Lisätty: 15.12.2010 - 09:42

Voi soveltaa työympäristöön,urheiluun ja kaikkiin yhteisöihin.

Avainsanat: elämän eväät.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 15.12.2010 - 14:14

Kiitos. Tarpeellinen muistettava.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.12.2010 - 08:21

Tuo on aivan totta, aina sanotaan huonot asiat mutta hyvät asiat jäävät sivuun...
Monissa asioissa!

Tässä on elämän perusohje!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2010 - 09:54

Totta haastaa teerimäki. Kunhan vaan useampi henkilö noin pohtisi asioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2010 - 10:01

Näin se on ja mikä ihme siinä sitten mättää, että on ikään kuin helpompi moittia kuin kiittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2010 - 14:23

Pitää kyllä täysin paikkansa. Kannustusta ,rohkeutta, hulluutta ,rakkautta ihminen tarvitsee. Tietenkin ruokaa mutta ei liikaa sitäkään.Harvemmin niitä kehuja kellekkään tulee.SE on paikallaan jotta jaksamme eteen päin. Kaikki huonokin pitäisi aina muistaa kääntää hyväksi voitoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2010 - 17:10

Totta joka sana. Kaikki tarvisevat rohkaisua, myös lapset, eivätkä vain miehet ja naiset. Olisi todellakin hyvä kaikkien, kaikkialla ja kaikenaikaa rohkaista ja kehua toisiaan ainaisten moittimisten sijaan. Vain siten loisimme maailmaan pysyvää rauhaa ja yhteenkuuluvuutta ja jättäisimme sen jälkipolville parempana ja turvallisempana elää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2010 - 18:29

Kiitos hyvistä eväistä, teerimäki!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2010 - 20:09

Kiitos myös eduskunnan ja valtionhallinnon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 04:17

Totta, kaunis miete.