Onkohan näin?

Jäin kaipaamaan!

www.youtube.com/watch?v=S2JQ3lQPtCc

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.12.2010 - 07:24

Liian moni isä menee pää kolmantena jalkana. Kotna käy kääntymässä. Eikä ole aikaa omille lapsilleen .Työ vie isän kovalla kiireellä pois kotoa . Yksityinen elämä kärsii. Pienet lapset tarvitsevat Äitiä ja Isää .Niiden läsnäoloa ja yhteisiä leikkejä.Tämä nykyaika riistäytynyt ihan käsistä sen suhteen.
Lapset kaipaa omia vanhempiaan vierelleen pienenä.Aika vierii kiitämällä eteenpäin. Huomaa yllättäin ,ei lapset olekkaan enään kotona ,ovat menneet menojaan. Tuskin enään kaipaakaan vanhempiaan.
Itselläni oli isä että äiti joiden kanssa elettiin kaikki sisarukset .Tuli mieleeni, Köyhyys,Rakkaus,Rikkaus.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.12.2010 - 23:38

kyllä itkin ,kun isä kulki pois tämän elämän ja vieläkin nousee kyyneleet ikävästä tästä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.12.2010 - 01:58

Minulla ei isiä ole ikinä ollut, joten en tunne mitään tämän kappaleen kohdalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2010 - 06:56

En ole isää kaivannut ainakaan enää aikuisena. Pienenä tyttönä kyselin kyllä miksi minulla ei ole isää. No löysin hänet sitten vasta, kun olin jo aikuinen. Muutamia kertoja tapailimme, mutta kummoista tunnesidettä ei ehtinyt syntyä meidän välillemme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2010 - 15:37

Bongari on niin oikeassa: nykyaika on liian kiireistä perheelliselle ja vauhtia/tuottavuutta pitäisi aina vain lisätä. Missäköhän tulee raja vastaan? Tärkeintä kuitenkin on perhe ja hyvät ihmissuhteet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2010 - 18:02

Kyllä minulla on ollut onni omistaa hyvä isä ja isäsuhde.
Isäni kuoli mielestäni aivan liian varhain vain 62 vuotiaana.
Kotimme oli ns. pienviljelijätila, vaatimaton, ehkä köyhyyttäkin jossain mielessä.
Isä oli ansiotyössä missä milloinkin, ei siis mitään kovin pitkäaikaista vakituista työtä.
Isällä oli aikaa meille lapsille, sillä olimme monesti hänen mukanaan työmaalla.
Silloin kun hän oli kotona, hän oli tosi koti-isä.
Aivan samoin kuin bongari sanoisin köyhyys, rakkaus ja se mitä omistimme oli meille rikkautta,
saada olla isän ja äidin mukana aidosti elämässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2010 - 18:37

Tuo on todella surullinen laulu ja sen kuullessani mietin aina ex-miestäni, joka lapselleen mitään selittämättä muutti pois yhteisestä kodistamme. Itselläni oli onni saada isä, joka huolehti perheestään vielä kuolinvuoteellaankin, 90-vuotiaana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 14:38

Onko kaiken kansan Fredi siirtynyt yläkerran kuoroon?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 04:13

Hyvin koskettavaa.