Rakkauden huumassa kerron näin. Oi uskotko rakas ystäväin?

Tunnehan on ikuinen.
Napsuttelen kuule en.

Rakkaus se minne vie,
yhteinen on kohtalon tie.

Sielussain tunnen sen.
ehkä kirjalin ehkä en.

Rakkauden sanoma tää,
napsuttelun jo yhdistää.

Avainsanat: rakkaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.12.2010 - 23:50

oi ...usonhan mie ...mihin käy papan rakkauden tie ....toivon sen onnen saavuttavan ja ilon verrattoman ... nyt ei taida olla mulla muuta asiaa ,kuin painua nukkumaan ...hyvää yötä toivotan ...sinulle ja sinulle ,kuin myöskin sinulle ...masa mua jo oottelee ja kultsi viereensä kaipailee ...jot kauniita unikuvia ...nyt ...napsulaisille toivotan....!

Kysyjän kommentti

Vastauksia oli monta,
ihan vallan verratonta.

Valintan nyt oli vaikea,
siitä mieleni on haikea.

Kaikille pisteet antaisin,
cibyn tänään valitsin.

Kiitos kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 15.12.2010 - 01:55

Uskon uskon. Olen onnellinen puolestasi että rinnallasi on rakkautesi. Kaikilla ei vain ole yhtä onnellisesti - ei se rakkaus ole ikuista. Tai onhan se ikuista, kohteet vain tahtovat vaihdella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2010 - 07:00

Kyllä pappa4 on taas onnensa kukkuloilla, kun niin runosuoni pulppuaa. On ihanaa rakastaa ja tulla rakastetuksi. Voi, että ois mukavaa nähdä pappa4 mammansa kainalossa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2010 - 07:33

Kyllä niin hempeää. Lentelevää, kevyttä ,leijailevaa oloa, on papalla.Sitä ihanaa mielihyvää mitä kaikki tarvitsemme. Jotta pysymme terveenä.Ihania riimejä mistä niitä oiken syntyy. Ei ainakaan Saunalahdelta .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2010 - 15:45

Rakkauden huuma on ikuinen,
kohde jos vaihtuu, niin itke en.
On kaikella aikansa, niin myös rakkaudella,
voit uutta rakkautta jos kenties odotella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2010 - 18:16

Kyllähän se rakkauden tauti on nyt leviämässä sieltä Turusta päin tänne Keski-Suomeenkin.
Ja napsutteluun on löydyttävä aikaa ja tehtävä se rakkaudella ja hyvällä onnella.
On kiva kun joukossamme on tälläinen ehtoisa pappa, joka viihdyttää meitä myös runoillaan.
eikä aina tarvitse mennä katsomaan linkkiä sitä ja tätä, kun se rakkauden linkki palaa lähimmäistemme
sydämissä, kun annamme sen sieltä vain roihuten lähteä maailmalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2010 - 18:38

Tottahan minä nyt tuon uskon, rakas pappa4.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 04:11

Papalla roihuaa rakkaus rinnassa.