Herkistääkö ajatuksesi sinua?

Miisä kuljet missähän lie,
yhteinen kai on onnen tie.

Avainsanat: tie onni

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.12.2010 - 08:05

Olen hyvin helposti herkistyvä ihminen. Suomalainen on herkkä ei siitä mihinkään pääse.Ei puhu ei pussa ei pidä paikkaansa olen tullut siihen tulokseen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.12.2010 - 19:54

Onnen tie jokainen tekee mutkansa ja polkunsa itse, mutta ilman kompastusta ei voisi nauttia onnellisuudesta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 20:25

Onni on sitä, kun ei näe, kaikkea kerralla
ei alkua ei loppua, ei syytä eikä seurausta näkee vain tämänhetken.
Väkevän värin,

Lähteet:
muistikirjastani

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.12.2010 - 01:44

Ajatukseni. Herkistää ja satuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2010 - 07:23

Ajatukseni saavat monesti kyyneleenkin vierähtämään poskelle milloin ilosta toisinaan surusta tai ikävästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2010 - 08:35

Viimeksi herkisti, kun katselin nukkuvaa, tuhisevaa poikaani ja mieleen hiipi kauhea ajatus, että jos lapselleni tapahtuisi jotain, en siitä ikinä selviäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 17:03

Kyllä, kaunista kaunista.