Onko muistoja kesästä? Osaatko rakentaa?

Aallot Airiston liplattaa,
tuuli vienosti puhaltaa.

Minne se minut kuljettaa,
ehkä kauas merten taa.

Vaikka sinä et uskoisikaan,
kesä tulee aina uudestaan.

www.napsu.fi/matkailu/matkak...3--Airisto

Lisätty: 14.12.2010 - 17:25

Oman isän on opettama,
pienen pojan omaksuma.

Muistoissa onhan aika sen,
kullattu tiemme lapsuuden.

Avainsanat: airisto meri kesä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.12.2010 - 06:45

Kaislikosta lehdet taitan
pappa niitä taivuttaa.
Sievän pienen purren laittaa lainehille kulkemaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.12.2010 - 16:24

Hieno venho. En osaisi rakentaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 16:54

Soma kuin mikä, en osaisi rakentaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 17:00

Enpäs rakentaa osaa, mutta kiva ois siinä istuskella ja liukua sen mukana lämpimään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 18:42

Pappa on taitava käsistään,kun tuollaisa rakentaa..ei kyllä minulta onnistuisi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 20:34

Vasta juurihan me istuimme siellä Airiston rantamilla ja veistelimme omia venhojamme.
Nyt puistelemme lumia kuusten oksilta saadaksemme sen koritaa kimaltelemaan silmiemme kanssa.

Lähteet:
kuuman kesän muistot

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 20:42

En osaisi rakentaa noin hienoa venettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 21:49

Ovat osanneet Papenburgin pelloillakin.
www.napsu.fi/matkailu/matkak...8--Airisto

goo.gl/maps/AB7r

Lisätty: 15.12.2010 - 05:05

Isoisäni veli oli veneentekijä, hän valloitti viikoksi pirtin ja teki savolaismallisen soutuveneen tarvitsijalle.
Minäkin olin ennen kansakouluikää hänen opissaan ainakin yhden viikon.
Nyt lähti piirtämältäni pajalta Upalingon niemeltä pari suurinta ja kauneinta tuonne Caribialle. Nuo "laiska" veneet on jääneet vähemmistöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 23:36

kesä tulee aina ennemmin tai myöhemmin .....mutta noin hienoa purtta en osaa rakentaa ...rauman kanaalissa uitimme vain kaarnapursii ...niitä siinä rannalla rakenneltiin velipojan kanssa sillä aikaa kun isä rakenteli isoa omaa purttaan lue prutkua ...venettä ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.12.2010 - 01:41

Taas tuota sinua itseäsi ihanaa. Riippuu mitä rakentamisella tarkoitat. Ihmissuhteiden korjaamisesta talon tekoon - onnistuu kyllä tältä plikalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2010 - 08:22

On kesä muistoissain ,lämmin ,kuuma ihana.Sen vehreet, vihreet ja lämpimät tuulet .Hyväilee ihoani kosketuksin.Oi kesä ,oi kesä miksi jätit .Olit niin ihana.Tule takaisin, odotan niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 17:00

Ikuisia taitavat olla. En rupea niitä sanoiksi rakentamaan.