Pystyykö teistä kukaan mielikuvaherkutteluun josta nyt puhutaan niin paljon?

Lisätty: 15.12.2010 - 08:02

Tämä on kuulema laihdutuskonsti. Vain mielikuvissa mässäilee kaikilla herkuilla.

Avainsanat: mielikuva ruoka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.12.2010 - 15:25

Kyllä minä pystyn, aina syömisen välillä sitä teen.

Kysyjän kommentti

Heh, heh, kiitos vastauksestasi. Poreisessa kylvyssä on myös mukavaa harrastaa mielikuvia, monista asioista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.12.2010 - 15:46

mielikuvaherkuttelua voi harrastaa muullakin kuin syömisen saralla ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 15:46

Minä näen silmissäni aterian Saariselällä ravintola Teerenpesässä. Lautasella oli hienosti aseteltuna Inarin punaista. Koskaan en ole sen parempaa kala-ateriaa nauttinut. Oli pilkkimiehen unelma. Rautua tarjolla. Maistuis varmaan sullekin! Vain mielikuvitus on rajana tai onkohan?

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 16:26

Muuten kyllä pystyn mielikuvaharjoitteluun, mutta ruoan ja varsinkin herkkujen ollessa kyseessä taitaisi mielikuva muuttua hetkessä todellisuudeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 16:52

Mielikuvien sijaan herkuttelen mieluummin ihan oikeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 17:10

Tuo olisikin halpa ja kaloriton vaihtoehto...
Mutta kun saan maun suuhuni niin pitääpi kauppaan rientää ja hakea tuon livenä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 20:48

Maarit 3 on keksinyt hauskan konstin, aina syömisen välillä hän tekee sitä.
Kumpa saisin nyt silmiini sen herkuttomamman vaihtoehdon, se olisi jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.12.2010 - 01:38

Riippuu vähän siitä millä mielikuvalla saa herkutella... =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 16:58

En minä mielikuvitus herkutteluun pysty, enkä edes harkitse sellaista. Sen jälkeen saan suunnistaa lähimpään markettiin.