mitäs mieltä olette allakkaan pistetyistä ylimääräisistä päivistä?

esim. 11.2 on yleisen hätänumeron päivä.
tää ei oo allakassa mutta on esim. autoton päiväkin.

Lisätty: 23.09.2008 - 12:56

kylläpäs siellä nyt viisastelaan kun kysymys on vähän tökerö: (((en ole nähnyt allakassa ylimääräisiä päiviä))), joo en mäkään mutta kysymys olikin näistä lisätyistä ylimääräisistä 'päivistä' kuten tuo hätänumero päivä jonka jo ilmaisinkin tuossa kysymyksessänni. mutta jospa onkin vähän joku muu kuin viisas, niin pyydän anteeksi karskia tekstiäni.

jonin13: kin vitsaili, mutta hän kuitenkin tajusi mitä tarkoitin.

Lisätty: 23.09.2008 - 18:50

kiitos siulle taasen jonin13, kun puolustat minnuu. : ) on se vaan kiva kun on ystäviä, vaikka vain näin napsun välityksellä. mutta miulle kuitenkin tosi tärkeä ystävä.

Avainsanat: allakka ylimääräiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.09.2008 - 20:21

toi yleisen hätänumeron päivä (11.2) sattuu myös olemaan hääpäiväni, siitä ei sitten sen kummempia kommentteja

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.09.2008 - 19:48

No ka ku mie en noit ylimääräsii päivii oo huomannu et ois lisätty, kun mun allakassai on aina ne 365 päivee ja karkausvuues 366 (muistaakseni, kröhöm taas?), ei vaiskaa, kylhää nuot 'nain van vannit' sun muut passaa sinne ajast aikaan laittaa, jotta itekii muistas, mihin soitteloo, millon tarkasteloo sitä savu/palohäälytintä, jne.. joo annan joo-äänen tähä kyssäriin, jos eivät ihan ihmejuttui mee laittelee pvm-kohille... sit vaihan mielipidettäin...

Lisätty: 23.09.2008 - 18:18

Toivottavasti en nyt provosoinu tätä jälkeenin tullutta 'vastausmateriaalia' muitten osalta, vaik ite ny ensin leikittelinkii ko. ajatuksella?, mut vastasin kuitenkii varsinaiseen kysymykseen, pankaahan 'pelastuksenne' lisäselvityskohtaan ihka oikia vastaus, terhil on paha mieli, ja ku jollain on paha mieli nii on mullakii...nyyh...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2008 - 09:27

Enpä ole läytänyt ylimääräisiä päiviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2008 - 11:53

En ole huomannut ylimääräisiä päiviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2008 - 18:42

mulle kyllä passais vaikka päiviäkin lisäisivät allakkaan jopa vaikka kolmeensataan seitsemäänkymmeneen asti, sais vuodessa enempi aikaan tai voisihan ne olla vaikka vapaapäiviä.