Miten persoonallisuuden kehitysteoriota voidaan soveltaa kasvatuksessa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.12.2010 - 12:40

tuoltahan voi myös silmäillä tietoa opiskeluun:
apumatti.oulu.fi/apumatti/lc...p;page=709
www.avoinyliopisto.fi/fi-fi/...5bac0832fb

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.12.2010 - 15:32

Oman persoonallisuuden asettaminen toiseen henkilöön kasvatuksen yhteydessä on mitä suurin epäoikeudenmukaisuus. Ei siihen teorioita tarvitse, jos on jotain vielä korvien välissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 16:55

Toivottavasti kukaan ei ainakaan kotona lapsilleen innostu tätä harjoittamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 20:57

Olen vierestä katselllut kun sellaistä ylivilkasta poikaa on kasvatettu, mutta olen tullut siihen tulokseen,että
antaa lapsen ilmentää itseään.