-m-
Kysytty: 14.12.2010 - 09:41

Silloin alkoi riita...

- Nainen seisoi alastomana makuuhuoneen peilin edessä. Hän ei ollut iloinen näkemästään ja sanoi miehelleen: "Tunnen itseni kauheaksi. Näytän vanhalta, lihavalta ja rumalta. Tarvitsen nyt todella kivan kohteliaisuuden sinulta."
- "Sinulla on erinomainen näkö."

Avainsanat: niitä näitä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.12.2010 - 10:39

Meillä ei noin ole käynyt, mutta kerran alkoi melkein riita jo siitä, kun sanoin näyttäväni hirveältä. Mies nimittäin suutahti, että hänen vaimostaan ei tuolla lailla puhuta... Se olikin oikein mukava romanttinen riita!

Lisätty: 14.12.2010 - 13:03

Eräs mies puolestaan kehui katsoneensa peiliin ja nähneensä nuoren salskean miehen, oikean komistuksen. Vaimo tokaisi: "Ei se peili tainnut olla, vaan ikkuna.."

Kysyjän kommentti

Heh heh, tässä vielä yksi:

Rikas Martta-täti oli kuollut ja perilliset kuuntelevat tarkkaavaisina testamentinlukua.
- ...ja testamenttaan täten 100.000 euroa sille lapselle, joka ensiksi syntyy sukuun.
- Hetken hiljaisuuden jälkeen nousee eräs mies ja nykäisee vaimoaan: Tule Karoliina.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.12.2010 - 10:42

Silloin alkoi riita, kun savolaisukko sanoi vaimoaan haaskan näköiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 10:46

Kauneus on katsojan silmässä.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Tääsäkin tapauksessa olisi parempi, että viisaampi väistyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 10:51

No ryhdistäydyhän vähäsen ,äläkä aina itsetäsi etsi niitä vikoja.Ei riita tullut muutta auttoi kummasti.
Ei täällä kukaan filmitähti ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 12:07

Vieras tuttaviensa kodissa:
- Tuo taulu on kyllä mielestäni todella ruma
Johon talon esäntä:
- Anteeksi nyt vain, mutta se on peili.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 12:43

– Muistatko vielä sen Niemisen Jaskan?, vaimo kysyi eräänä iltana mieheltään.
– Entisen poikaystäväsi?
– Niin justiin, tapasin hänet iltapäivällä ja käytiin yhdessä kahvilla.
– Jaahas.
– Jaska oli ihan yhtä kohtelias ja ystävällinen kuin aina ennenkin. Kehui, miten hyvin olen säilynyt. Olen kuulemma ihan samannäköinen kuin kaksikymmentä vuotta sitten.
– Eikö hän sanonut mitään sinun läskiperseestäsi?
– Ei! Ei me mitään sinusta puhuttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 17:25

- Onkohan minulla ylipainoa? nainen kysyi lääkäriltä.
- Ette toki, mutta pituus on hälyttävä! Painoonne nähden teidän pitäisi olla neljä metriä pitkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 20:14

silloinkin tuli riita ............
Mies oli pahassa pulassa unohdettuaan hääpäivänsä. Vaimo tuohtuneena
asiasta:
"Tuossa autotallin edessä täytyy olla sellainen lahja joka menee
0:sta 100 alle viidessä sekunnissa!" Seuraavana päivänä vaimo löysi
pienen paketin autotallin edestä.
Paketissa oli upouusi henkilövaaka.
Mies on vielä sairaalassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.12.2010 - 01:30

Erittäin tutunomaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 02:15

Me kaikki vanhenemme. Ikuista nuoruutta on vaikea säilyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 10:00

* nauraa simona *