Ranskalainen joulutori

Lasipalatsin ja Kampin alueella on Ranskalainen joulutori avoinna vielä runsaan vikkon. Kannattaa käydä jos Helsingissä liikkuu, tosin täytyy varautua kylmään... itse emme voineet sunnuntaina ostaa mitään kun ei voinut ottaa käsineitä pois! Uusi yritys pakko tehdä, herkut houkuttelevat! Onko joku ehtinyt jo käydä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.12.2010 - 10:39

Voi että. Ihan tuli vesi kielelle...mutta tämä välimatka estää toriostokset. Täytyy vaan kuvitella kaikki ne herkut tuohon omaan pöytään.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.12.2010 - 09:16

en taida ehtiä Stadiin enää ennenjoulua.
mutta ehkäpä pistäydyn Seinäjoen Joulumarkkinoilla:
www.epmessut.fi/brochyres/12...ba07ff.pdf

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 14.12.2010 - 09:46

Vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta. Harmi kun ei ehdi käydä...

www.lasipalatsi.fi/component...-aukiolla-

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 10:25

Ei taida olla aisaa ennen joulua kehä kolmosen sisäpuolelle katselemaan tuota houkuttelevaa joulutoria. Aion viettää aikani ihan täällä kotikulmilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 10:54

Ei tule kyllä sinne lähdettyä.Ehkä ensikesänä.Kivahan se olisi uutta tuulta katsella . Siellä varmaan olisi jos jonkinlaista.Hyvät puolet on siinäkin, kun korvessa elää. Muutta kuitenkin luonnonhelmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 12:08

harmi kun ei ole asiaa Helsinkiin enää enen joulua. Tuolla olisi tosi kiva päästä käymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 12:46

Kiitos vinkistä! Kunhan pakkanen hellittää, niin voisihan tuolla pistäytyä. Juustot kiinnostavat kovasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 17:07

Kyllä meille tulee Suomalainen joulu kaikkineensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 20:47

tuli oltua lohjalla www.lohja.fi/menneenajanjoul...mp;sivu=33
ja lunta tuli sakeaan ,mutta oli silti ihana jouluinen tunnelma siellä ,myyjiäkin oli paljon ja ihmisiäkin ihan tunkuun asti ,mutta ei tahtia haitannut ...ei edes myyjien ,jotka jaksoivat hymyillä ja putsata lumia tuotteittensa päältä ...jotta nyt on markkinahumua ihan jouluun asti ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 22:11

Näkyi olleen Esplanaadin puistossa myyntikojuja myös, kun tulin autolla Tallinan matkalta kohti "Raaseriporia". Eitullut mieleenikään pysähtyä ottamaan pysäköintisakkoja siihen kaupunkiin.
www.visithelsinki.fi/Suomeks...htumat.iw3
www.visithelsinki.fi/Suomeks...htumat.iw3?showmodul=183&Matko_pid=20448&t=1

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.12.2010 - 01:28

Suosin suomalaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 02:13

En ole ehtinyt pistäytyä, mutta taitaa siellä olla herkkuja kerrakseen.