Herttaista huomenta napsukaverit,, mutta en hirvene mennä ulos katsomaan lämpötilaa. Kuinka olet suun, tänän päivän askareet?

Minä vietän viimeisen pikkujoulun ikinuorten vammaisten kanssa seurakuntakeskuksessa
tänä vuonna päivällä, ei rappista huomenna.

Avainsanat: päivän toimintasuunnitelma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.12.2010 - 06:37

Pakkasenpuremat, mutta lämpöiset huomenet Pohjois-Savosta. Mittarissa lukema -19.5, siis hiukka tiukka pakkaskeli. Täytyy suunnistaa arvauskeskukseen niihin reumakokeisiin. Sen jälkeen piipahdan naapurikunnan puolelle aamupalalle syntymäkotiini. Kotona hissuttelen kipeän nilkan kanssa ja jatkan eilistä pölyjen pyyhintää. Kaksi viikkoa sairauslomaa hiljentää tämän mummon vauhtia kummasti. Mukavaa pikkujoulu tunnelmaa sinulle.

Kysyjän kommentti

Kiitos pikkujoulutunnelmien toivotuksista. Selvittiin ja selvänä. Kiitos vastaajille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.12.2010 - 07:24

Turussa on nyt - 12 pakkasta. Minulle ottaa kuiva pakkasilma pahasti henkeen ja minulla on tutkimusaika tuonne sairaalaan, pakko lähteä ulos vaan vaikka henki menisi, nenäliinan kautta ajattelin sen matkan hengitellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 07:35

Huomenta teille napsukaverit. Mittari näyttä -22..työhommin on lähdettävä..Hyvin pitää laittaa päälle,kun tuulee pakkasen lisäksi..Tänään tulee taas tyttären Santtu koira hoitoon..että iltalenkille on mentävä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 07:43

Kirpeä oli ilma Turussa meinaan, koirakin halus aikas pian sisälle... peiton alle makaamaan siellähän tuo minua katselee...
tänään aamupäivällä tulee taas mieheni sisko ja katsomme hellyyttävän koiraelokuvan ( jota olen kehunut) Lasse Hallströmmin HACHIKO - TARINA USKOLLISUUDESTA.
Sitten on nuo huutonetti paketit postiin pistettävä, mistä tänään tullut rahat.
ja imellettyä perunalaatikkoakin pitäis saada väsättyä jossain välissä..
ja ettei ihan unohtuis kyll tuon miehenkin töistä tullessa pitäs jottain ruokaa saada..
Kaipa sitten illalla vain istuskelen telkkarin ja netin kumman sen päättäköön ilta kun tulee..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 07:49

Nyt ei täällä niin kovaa pakkaslukemaa olekkaan Sunnuntaiaamu oli kaikkein kovin.Nyt 16- muuta kyllä siinäkin sitä kymmenen ihan liikaa.Kaunista kyllä ja raikasta . HYvin täytyy päällä olla jos meinaa ulkona tarjeta vähäkään aikaa. Tai vilustuu. Kyllä ne lintupoloisetkin vaan värjöttelee kylmyyttään.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 14.12.2010 - 08:03

Huomenta, kovin aikaisin olit tuon viestisi laittanut (3:34). Minä nukuin silloin vielä tyytyväisenä oman kultani vieressä lämpimässä enkä pakkasesta tiennyt mitään. Töihin tullessani auton mittari kertoi pakkasta olevan 12 astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 08:19

- 7 astetta pakkasta aamulla, mutta viima on aika inhottava. Klo 6 aamulla oli tuo lukema.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 08:20

Aamuraikkaassa pakkassäässä töihin kävely piristi kummasti. Toppahousut ja untuvatakki olivat tarpeen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 08:36

-16C näkyy olevan pakkasta. eikä vielä lunta tupruttele, lupaus oli eilisen illan uutisissa.
Fiinan kanssa lenkillä juoksentelin kylmissäni aamutuimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 10:22

Meillä pakkasta 11,1 astetta. Tänään en taida nokkaani ulos pistää kuin, kauppareissun takia (200 m). Kokkihommat pitäisi olla valmiina kello 16.15, kun mamma saapuu arkisten aherrusten parista. Voihan sitä sitten tänään muuten vaan olla ja napsutella talvipäivän ratoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 12:49

Lämmintä juomaa, lepoa ja vähän napsuttelua. Iltapäivällä katson Emmerdalen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.12.2010 - 01:28

Meillä oli 18:sta. Mutta ei estänyt lähtemästä kamua auttamaan.