Montako euroa meni joulutervehdyksiin?

Avainsanat: joulutervehdys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

-m-
Vastattu: 14.12.2010 - 07:58

Tilasimme ifolorilta joulukortit joihin oli painettu prinsessamme kuva. Kortit luvattiin toimitettaviksi 10 päivä mennessä, vielä tänään 14 päivä aamulla niitä ei näy. Tänään jos tulevat niin sitten saan ne vielä huomiseen mennessä liikkeelle, muuten pitää maksaa normaali postimaksu. Kortit ei maksanut kuin muutaman kympin/ 30kpl, harmi jos en niitä saakkaan jouluksi lähetettyä.

Kysyjän kommentti

Kiitos, toivottavasti sait kuvasi ajoissa ja ihanat tervehdykset lähtemään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.12.2010 - 02:58

Kyllä se niin on, että halvalla yritän päästä. kortit ovat toista euroa kappale ja nyt ennen 15 päivää
055, merkit. menee noin 10-15euroa. Minä kun olen niin vanhanaikainen, että laitan ainakin vanhemille
tutuilleni kortin, en viitsi tekstiviestiä laittaaa ja monellakaan ei ole tietokonetta vanhemmilla, joten näin päädyn,
Täällä kotipitäjässäni siskolle ja veljelle , sekä tyttäreni perheelle riittää kun me vielä aattoma tapaamme,
niin siinä toivotellaan joulut sitten.
Tänään menenkin viimeiseen pikkujouluun seurakunnan talolle, on sellainen ikinuorten vanhempain joulujuhla ja vammaisten. En toivota Sinullekaan vielä jouluja sillä ehkä vielä näillä liuskoilla tapaamme.
Muuten hyvää aamupuolen puolta ja aamua kun heräät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 06:55

Perinteisiin korttitervehdyksiin minulta meni 22.00 euroa. Laitoin lähipiirille tällä kertaa,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 08:22

35€ kortteihin ja 11€ merkkeihin...

Lisätty: 14.12.2010 - 08:24

kortit tilasin Extra filmiltä omasta kuvasta ( viime vuoden joulurauhan julistuksesta) isompi koko ja joku hieno kiltävä paperi oli kyseessä joten se alennus meni siihen kiiltopaperiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 08:43

Joulukortteja lähti postin kautta 17 kpl. En oikein tiedä minne menivät ja mitä maksoivat, mutta veikkaisin 20 €. Itse en osallistunut noihin talkoisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 08:56

Eipä tullut laskettua, suurin osa korteista on ostettu ulkomailta , vain pari kappaletta kotimaasta. Postimerkit ... niin sain kyllä kuitin mutta heitin sen menemään. 30 korttia lähetimme joka tapauksessa, sen lisäksi menee sähköisiä kortteja, suurin osa muihin maanosiin ja nehän eivät maksa mitään, menevät vaan nopeasti perille.
(en ole kirjanpitäjä!)

Lisätty: 14.12.2010 - 13:33

Meillä osa joulutervehdyksistä on kukkatervehdyksiä. Eli lähellä joulun viedään kukkalahja muutamille naapureille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 09:08

Itse tein joulukortit tänäkin vuonna ja tarvikkeet löytyi kaapista. Liimapuikko piti vain ostaa. Maalasin kuivan koivun oksan valkoisella spraymaalilla, liimasin väripaperille, jonka liimasin taitettuun pahviin. VIelä pari punaisesta huovasta leikattua lintua ja jouluntoivotukset. Rahaa kului postimerkkeihin 13,75 euroa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 09:57

Joo saman verran meni rahaa joulukorttien lähetykseen rahaa kuin AinaMarialla. Mutta onneksi joulu kerran vuodessa vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 12:15

Joulukorttien tekotarpeet maksoivat yhteensä viitisen euroa, valmiita kortteja Tiimarista parilla eurolla, postimerkkeihin meni noin kymppi eli reilusti alle kehdenkympin selvittiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 13:07

0 euroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2010 - 05:24

Ei ekuja , ekä litin latia. Metlkein kaikilla on kännykkä jos sähköpostia ei, niin saavat omatekoisen tervehdyksen aattona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2010 - 20:36

0,00 euroa tänä ja edellisinä jouluina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2010 - 21:36

Ei mennyt niin paljon,että rahapussi olisi keventynyt..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 10:01

ei penniäkään - siis centtiäkään.