Mikä on hiusten leikkaajan tuntiliksa?

23,50 euroa 15 minuutin leikkaus

Avainsanat: rajan takana halvempaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.09.2008 - 19:25

Useimmat parturi-kampaajat ovat yksityisyrittäjiä. He vuokraavat tuolin, ja maksavat siitä vuokranantajalle vuokraa. Lisäksi valtio perii alv-verona osan tuntipalkasta ja koko vuoden tuloksesta joten näin nopeasti laskien sanoisin keskivertoparturin tienaavan n. 15-20 eur/h jos hänellä on asiakkaita koko päiväksi, koko viikoksi ja kuukausiksikin. Rajan takana ihmisten palkat ovat pienempiä, siksi hintataso on alhaisempi. Kokeile muuttaa töihin rajan taa ja mennä sieltä saamallasi palkalla parturiin. Tuntuu varmasti yhtä kalliilta kuin koet hinnan täällä olevan. Eli siis maassa maan tavalla...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 23.09.2008 - 01:21

Älä sie lukematon viisastele. Tietämätön. Ei se nyt taida ihan käteen jäädä tolla laskutoimituksella. Ei yrittäjälle sen enempää kuin työntekijällekkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2008 - 11:55

Uskoisin,että 10 euroa jää käteen velvotteiden jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2008 - 20:21

15-20 euroa, riippuen onko kyseessä nainen vai mies sekä hiusten pituus ja malli

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2008 - 11:57

tunti hinnat vaihtelee liikkeen sijainnin, paikkakunnan ja liikkeen mukaan.ei kaikilla sama tunti hinta ole. joissakin liikkeissä tunti hinnaksi määritellään erikoistyöt kuten pidennykset, rastat, erikoispermanentit ym.. harvemmissa liikkeissä olen itse kuullut hiusten leikkausten tunti hinnoista...hmm. eikä siitä kyllä paljoa jää käteen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2008 - 14:54

En käy hiustenleikkaajalla vaan kampaajalla (jonka koultuksesat en itse asiassa riedä...) ja hinta on 38, 00 e. "Operaatio" kestää n. 20 min- puoli tuntia.