Kuinkahan kauan kestää päästä pois autolla pois laivasta viron puolella, eckeröllä matkaan?

Avainsanat: eckerö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.12.2010 - 20:07

uskoisin että osittain riippuu määrästä miten paljon autoja laivalla on, ja missä kohtaa autosi on autokannella.

mutta voisithan kysäistä asiakaspalvelusta vaikkapa:
www.eckeroline.fi/fi/documen...docID=1782

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.12.2010 - 21:54

Riippuu ihan miten on ruuhkaa,ja missä autosi on laivassa...että miten pääset ulos purkautumaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 23:06

Puolesta tunnista tuntiin siinä menee. Joskus saattaa käydä nopeamminkin, jos auto on sopivassa paikassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.12.2010 - 00:03

Mahdotonta sanoa kauanko kestää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 07:33

Tunti maksimissaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 14.12.2010 - 08:11

Kävimme juuri virossa autolla Eckerö Linella. Laiva oli täynnään autoja ja rekkoja ja minun autoni joutui 'piippuhyllylle'. Laivahan tuli 13:30 satamaan ja olin ilmoittanut paikalliselle virvoitusjuomatehtailijalle että tapaamme sataman edustalla klo 14:00. Ehdin tapaamiseen hyvin vaikka satama oli täynnä lunta.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 08:20

Puolestatunnista -tuntiin. Riippuu auton paikasta mihin parkissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 14:24

Vikingillä ainakin tunnin sisällä tapahtuu autojen purku ja lastaus.
Kolmea vuoroa ajaessa ei ole kuin tunnin satamassa?
Niin kyllä kaikki on puolessa tunnissa pihalla!

Lisätty: 15.12.2010 - 05:18

80-luvulla tulin Umeåsta Vaasaan ja varustin itseni ensimmäisenä satamaan. Ottivat kumminkin viereisestä jonosta ensimmäisenä norjalaisten miesten Volvon luukulle. Sitten Vaasassa pääsin viimeisenä ulos, kun olivat vetäneet nahkoineen hinausautolla laiturille edestä.
Kuuluttelivat volvolle kuettajaa tai avaimia, mutta oli tainnut halpa viina maistua norskeille?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 18:22

Joskus voi sujua oikein sutjakkaasti mutta jos jollakin vaikkapa jotain vaikeuksia autonsa kanssa niin aikaa saattaa vierähtää tovi ja toinenkin. Varaudu tuntiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2010 - 16:02

Ei sitä etukäteen voi varmaksi tietää.Hyvin joustavasti sujuu kuitenkin.