Minkälainen sää on helmikuussa Kanariansaarilla - lähinnä Inglesin lähistöllä?

Avainsanat: espanja kanariansaaret

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.12.2010 - 16:29

yleisesti ottaen saarilla vallitsee 18-22 asteen keskilämpötila ympäri vuoden
parhaimmat matkustus ajat saarille ovat maalis-huhtikuu ja loka-marraskuu, mutta ihan hyvät ilmat ovat myös joulu-helmikuussa.
vaikea ennustaa säätilaa, kaikenlaista poikkeavaa säätä siellä sun täällä.

napsun säätila: www.napsu.fi/matkailu/maailman-saa/527

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.12.2010 - 18:19

Ihan kesäinen sää yleensä..mutta ei kovia helteitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 18:25

Vähän niinkuin tavallinen suomalainen kesäsää, mutta tuulisempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 18:29

Kesä sää, mutta en uskalla kumminkaan mitään sanoa kun sellä päin erikoinen sää välillä, joten kaikkeen kannattaa varautua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 23:03

Suomalaiselle sopiva ilmasto. Lämmistä noin 20 astetta. Tosi on että ilmat voi risata, mutta harvemmin tuolla Inglesissä. Huono tuuri voi käydä, mutta loma on aina lomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.12.2010 - 23:42

Sää se muuttuu jatkuvasti, mutta siinä reilu parikymmentä siellä on ja aurinko tietenkin paistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 14.12.2010 - 08:24

Viimeksi kanarialla ollessamme oli ilma todella huono. Vettä tuli kaikkina päivinä ja vasta lentokentällä pois lähtiessämme tuli aurinko esiin pilvestään. Lämpötila ei ollut tietenkään kovin mairitteleva, kahdenkympin molemmin puolin. Eli kyllä siellä aurinko paistaa, se on vain pilven takana. Jos haluat helmikuussa takuuvarmasti aurinkoa niin matkusta Kap Verdelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2010 - 04:47

Tässä linkissä on pikäaikaiset keskiarvot:
www.wunderground.com/NORMS/D...its=metric
Noin klo 10 alkaa aurinkoisina päivinä merituuli puhaltaa. Nääs ne vuoret lämpenee ja toimii korsteenina vetäen ilmaa ylös ja jostakin sen korvausilman on tultava.
Kysy "ylätuvanukolta" jos haluat tarkemmin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 02:02

Ei liian kuumaa, eikä liian kylmää.