Mitä napsulaiset puuhaavat?

Lisätty: 13.12.2010 - 13:26

Pullataikina on näköjään kohonnut joten nyt alkaa pullien pyöritys tässä huushollissa.

Avainsanat: päivän työt

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.12.2010 - 15:35

Lohilaatikko uunissa muhimassa, minulla tämän illan projektina joulukorttisavotta. Suurin osa on jo askarreltuna odottamassa viimeistä silausta, osoitteita ja tervehdystekstiä. Mieluinen puuha minulle! Iloitsen siitä että olen tänäkin vuonna löytänyt aikaa ja energiaa tehdä kortit läheisimmille itse. Kiitos ajan löytymisestä kyllä kúuluu yhtä paljon miehelleni kuin minulle... :-)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.12.2010 - 13:31

Töissä. Vaan kohta lähden viemään lapsukaista terveyskeskukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 13:49

Kotona flunssaa parantelemassa. Koko aikaa ei jaksa maata sängyn pohjallakaan niin on piristävää käydä napsulassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 13.12.2010 - 13:53

Töissä töissä, vaimoni vaan pelotteli jo viikko sitten että olisi kiireellinen lähtö kohti naistenklinikkaa, mutta tässä sitä vain ollaan ja napsutellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 18:14

Kiitos kysymästä. Ajattelin koristella kummitytön synttärikortin. :) Vois vaikka pyykkiäkin pistää pyörimään. Perus arkea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 18:37

Pitäis pian alkaa marsipaania pitää muovailuvahana tehdä joulukakun päälle koristeet... se on nyt illan ohjelmana...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 21:24

Olen käärinyt kymmenet ja kymmnet joulupaketit kääröihin. Odottamaan, että pukki ne noutaisi
tuolta saunan lauteilta.. Siinä se päivä on mennyt kotiaskareita tehdessä, niin ettei ole huomannutkaan.
Nyt taitaa olla paras alkaa jo helpottamaan tämän päivän hommat, jotta huomiselle jää jotain.
Jaa huomenna minulla onkin seurakunnan pikkujoulu meille varhaisvammaisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 21:32

Muutaman tunnin työkeikka..ja koti tullessa imuroin..Kävin Prismassa ostamassa pieniä joululahjoja..ja ne on nyt paketoituna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 22:30

Lapsenlapsia piikomassa olin muutaman tunnin. Piristi päivää oikein mukavasti nuo pienten turinat ja tarinat. Papalle jopa laulun lurauttivat. Hyvä niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.12.2010 - 23:36

Myyntilaskuja tein aamupäivän ja iltapäivällä vein ne postiin. Loput päivästä olenkin laiskotellut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 21:02

kiidetty on turkkuses molemmin puolin jokkee ,sekä kaarinassakin poikettua ja muutamat paketit paketoinut ja tuotesäkkiä keräillyt lapsille syömisiksi , huomenna jatkuu puuha tää ,kun lisää syötävää alan valmistamaan ...