Onko mielestäsi terrori-isku mahdollinen myös Suomessa?

Avainsanat: terrorismi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.12.2010 - 12:34

On vain ajan kysymys koska se tänne suomeenkin tulee. Merkkejä on jo näköpiirissä SUPO:n todisteluista huolimatta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.12.2010 - 11:54

varmasti mahdollinen, jollain aikavälillä jopa todennäköinen,
luulisin että mahdollisuuteni joutua jonkin muun onnettomuuden uhriksi ovat moninkertaiset

- toivottavasti en satu paikalle, kerta Lontoossa 50 m:n päässä 'roskalaatikko-pommin' räjähtäessä Oxfodstreetillä riitti sen lajin kokemukseksi aivan hyvin -

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 13.12.2010 - 12:35

Tuskinpa terrorit suomeen eksyvät. Iskun tuoma media-arvo verrattuna kiinnijäämisen riskiin tuskin houkuttelee¨'oikeita' terroristejä. Maailma on kuitenkin kaikenlaisia hörhöjä täynnä ja kun pomminrakennusohjeetkin saa helposti netissä niin ei pommi-iskujen todennäköisyyttä voi laskea pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 12:49

Minun mielipiteelläni ei ole asiaan minkään valtakunnan vaikutusta. Tottakait on mahdollinen, en ole koskaan kuulunut niihin jotka sanovat että Suomi on sataprosenttisen turvallinen maa, tänne ei mikään paha tule. Terroristeja on nyt jo maassamme, eli henkilöitä joilla on yhteyksiä terroristijärjestöihin. Niistä asioista nyt ei vaan kerrota avoimesti, tyydytään rauhoittelemaan ihmisiä. Onko Suomen raja jotenkin panssaroitu tai ehdottoman varmasti "lukittu" ja se estää epäilyttävien henkilöiden maahan tunkeutumisen? Sitä en usko.
Ei kannata myöskään sanoa mitään varmaa vielä Ruotsin iskuun liittyen... eli oliko asialla vain yksi henkilö vai useita.
Muutama vuosi sitten räjähti auto Helsingin ydinkeskustassa, en muista mikä oli syy. Huomiota se sai osakseen kuitenkin.
Yhden Al gaidan jäsenen tyttöystävä oli suomalainen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 13:17

On mahdollinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 13:33

Hyvin paljon mahdollista, että jonakin päivänä myös täällä räjähtää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 14:04

Valitettavasti on mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 18:35

Kaikkihan on mahdollista, mutta ei silti kannata sisään jäädä vaan elää normaalia elämää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 19:02

Isku on mahdollinen, jopa todennäköinen jollakin aikavälillä. Suomi ei ole lintukoto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 21:10

Uskon,että mahdollista on,että suomessakin räjähtelee,ihmiset on niin eriarvoisessa asemassa,että joltain voi käämit kärähtää.Toivon,että saisimme elää rauhassa ja ettei kukaan hautoisi kauheuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 21:30

Mikäs se meidät pelastaisi, kyllä täälläkin sellaista ainesta on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 21:37

Kyllä on mahdollista,että suomessakin tapahtuu..näin kauheita asiota..Toivotaan parasta,että ei kumminkaan näin kävisi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.12.2010 - 23:32

Kaikki on mahdollista nykyaikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 01:55

Kaikki on mahdollista.