Vastaukset
Käyttäjien valitsema paras vastaus
Asiakassuhteen ylläpito koostuu seuraavista kokonaisuuksista:
asiakaspalvelu, asiakassuhteen hoitaminen, asiakassuhteen kehittäminen ja
asiakassuhteen päättäminen.
apulinkkejä:
web.venturecup.fi/index.php?id=333
www.palveluosuuskunnat.net/o...kuudet.pdf
www.businesscollege.fi/fi/co...e/346.html
www.palveluosuuskunnat.net/o...kuudet.htm
Ilmoita asiaton vastaus
Muut vastaukset
Luotettavuus, palvelualttius.Hyvä laatu.Hinta ja edut.Siinä minusta tärkeimmät.
Ilmoita asiaton vastaus
palvelualttius, ja muistaa säännöllisesti pitää yhteyttä, edut, ja näin joulun alla mikä on mukavampaa kuin saada joulukortti myyjältään.
Ilmoita asiaton vastaus
Asikassuhdetta pidetään yllä olemalla asiakkaan suuntaan riittävän aktiivinen eli asiakskäynti/soitto säännöllisesti. Sopimuksista pidetään tarkasti kiinni ja jos jokin ei mene sovitusti, se pyritään korvaamaan välittömästi.
Ilmoita asiaton vastaus
Laatu, hintasuhde ja palvelu on minusta tärkeitä juttuja.
Ilmoita asiaton vastaus
Asiakas on aina oikeassa, vaikka onkin välillä väärässä. Kun asiakas väärässä ollessaan itse saa "ahaa-elämyksen" asian oikeellisuudesta on asiakaspalvelija onnistunut työssään.
Tyytyväinen asiakas on kymmenen kertaa helpompi pitää kuin pettynyt saada uudelleen asiakkaaksi.
Asiakaspalvelijan työ on taidetta ilman käsiä.
Ilmoita asiaton vastaus
Voiko ilotyttö saada tyydytystä työstään? Sitä se on!
Ilmoita asiaton vastaus
Kaunis vaalea Eloveena tyttö saa minut pitämään vuodesta toiseen kiinni Eloveena kaurahiutalepaketista.
Ilmoita asiaton vastaus
Vaikkapa niin että kohdellaan asiakasta kuin haluttaisiin itseään kohtelevan.
Ilmoita asiaton vastaus
Vastaa kysymykseen
Rekisteröidy vastataksesi kysymykseen. Rekisteröityminen on nopeaa ja helppoa!Rekisteröidy
Oletko jo rekisteröitynyt? Kirjaudu sisään
Ohjeita vastaajalle
- Vastaa esitettyyn kysymykseen.
- Kysy itseltäsi: "Auttaisiko vastaukseni kysyjää?"
Jätä vastaamatta, jos vastaus tuohon kysymykseen on "ei". - Noudata Napsun sääntöjä.
- Pyri antamaan selkeitä ja perusteellisia vastauksia.
- Älä oleta, että kysyjä tietää kysymyksen aiheesta yhtä paljon kuin sinä.
- Kirjoita itse omat vastauksesi. Viittaa lähteeseen, kun lainaat tekstiä.
- Voit antaa kysyjälle vinkkejä vastauksen löytämiseen, vaikka et itse tietäisikään suoraa vastausta kysymykseen.