Onko sinulla jokin TV-ohjelma, elokuva tms. jonka katsot joka joulu?

Minulle se on Mauri Kunnaksen kirjaan pohjautuva elokuva Joulupukki ja noitarumpu. Aina se on yhtä hauska ja varsinkin musiikkiesitykset naurattavat aina. Ja parasta siinä on tietysti onnellinen loppu. Ensin se oli meillä videolle telkkarista nauhoitettuna, sitten hankin sen DVD:nä.

Avainsanat: joulun leffa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.12.2010 - 11:25

Joulurauhan julistuksen katselen, ellen satu itse menemään paikan päälle. Muuten tulee katsottua se lumiukkojuttu, jossa ukko lentelee pikkupojan kanssa. Taitaapa nimikin tarinalle olla "Lumiukko".

Kysyjän kommentti

Lumiukko on todellakin joka vuosi aina yhtä hellyttävä. ja musiikki on siinäkin vallan upea.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.12.2010 - 21:00

Voi, että en muista muuta kun Turusta julistetaan joulurauha. Silloin alkaa Sirkan kodissa joulu ja levollisuus. Se on niin juhlallista laulaa mukana hyvän soittokunnnan mukana.
Onnellisia Turkulaiset kun voitte itse olla paikalla silloin. Vaikka lienee monasti kivempi katsoa telkkarista kun siellä kovassa tungoksessa olla. ennen oli myös kolmosella aattopäivänä aamutelevisiota korvaava
juhlallinen ohjelma, mutta mielestäni sitä ei enään ole tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2010 - 21:25

kyl se on se joulurauhan julistus SUOMEN TURUST... se pitää kuulla , muuten ei joulu tule tähän torppaan tai missä sitä sit ikinä vietänkään .. silloin istutaan ja nautitaan klasi kuumaa höyryävää glögiä ja nautitaan rauhasta ja rakkaudesta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2010 - 23:39

Frank Capran "Ihmeellinen on elämä" pitää katsoa, se kuuluu jouluun!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 06:38

Sama, kuin tuossa edellä Virvatuuli sanoo. Illallinen kahdelle on tullut myös katsottua useampana jouluna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 09:27

Olen katsonut aina Viktor Rydbergin Tonttu-runoon perustuvan lyhyen elokuvan TVstä. En tiedä esitetäänkö sitä enää mutta on tosi tunnelmallinen.

Lisätty: 13.12.2010 - 12:56

Usein juuri joulun aikaan on Suomenkin TV:ssä parempaa eli "henkisempää" ohjelmaa, silloin tulee katsottua valikoiden. Muulloin tuleekin tositvtä tuutin täydeltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 09:36

Samu Sirkan joulutervehdys, ja nykyään olemme joulurauhan julistuksessa paikanpäällä.
Aamulla tulee kyll TV:n oltua päällä aamusta asti sitä kun töiltään ehtii niin katsellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 13.12.2010 - 10:17

Kyllähän Samu kuuluu jouluun, jos ei tule telkusta niin sitten dvd:lta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 10:59

Joulurauhan julistus aina aattona.En katso mitään elokuvia jouluna on ihanna olla vain rauhassa rakkaiden kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 11:48

mullakin on toi lumiukko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 12:42

Eipä ole kun en viitsi jouluna tuota televisiota pahemmin katsella. Minule jouluna yhdessäolo perheen ja sukulaisten kanssa ulkoiluineen, haudalla käymisineen, ruokailuineen ym. puuhineen on television katselua tärkeämpää. Siksi en yleensä avaa televisiota joulunpyhinä auki lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 13:07

Illallinen kahdelle ja siinä herr Pommerbyttel on hyvä.
(Tosin mamma on kyllästynyt siihen.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 18:02

AWW! Minulla on itsellä kans toi Mauri Kunnaksen Noitarumpu. Se on ihana joulutarina.

Yritän aina katsoa jos annetaan niin Joulupukin kuumalinjan ja lumiukkon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 20:26

Kyllä se on joulurauhan julistus..mikä tulee katsottua joka vuosi..muuten katson telkkaria jouluna hyvin vähän..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.12.2010 - 23:25

fi.wikipedia.org/wiki/Stuart...uuri_hiiri
Lumiukon kyllä haluaisin nähdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 01:52

Lumiukko on pakko nähdä joka aatto.