Kuinka olette lauluihmisiä, joko olette käyneet laulamassa kauneimmat joululaulut?

Itse menen jos pakkanen laskee lukemiaan.

Avainsanat: joululaulut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.12.2010 - 16:37

Einp Grön oli Hyvinkään kirkossa laulamassa ja piti Äidin kanssa käydä siellä, kun halusi. Häestä oli hieno konsetti .Oli muuten minunkin mielestä.Kirkko täynnä väkeä.Edellisvuosina kävimme katsomassa Tomi Metsäketoa.

Kysyjän kommentti

Hienoa kirkkokonsertit ovat aina.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.12.2010 - 14:28

Miulta se tuo laulu sujuu ainoastaan yksin ollessa. Tänä iltana olis kirkossa Kauneimmat joululaulut-tilaisuus. Saas nähdä jaksaako lähteä. Yleensä olen käynyt kuuntelemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2010 - 15:14

Kävimme joku aika sitten kuuntelemassa Eino Grönin joulukonserttia Tyrvään kirkossa.
On ollut tapana käydä kertaalleen laulamassa kirkossa joululauluja.Saas nähdä?
Muuten en ole lauluihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2010 - 17:25

Flunssan takia jää tältä viikonlopulta laulut laulamatta ja ensi viikonloppuna en työkiireiltä ehdi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2010 - 18:01

on menossa tänä iltana

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2010 - 18:26

Halua olisi, mutta nyt vaan taas kiirettä ollut ja aika ollut kortilla.
Joulukirkkoon kyllä menen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2010 - 21:02

Kuuntelemassa Cantores Minoresia ja siinä annettiin yleisönkin laulaa Maa on niin kaunis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.12.2010 - 22:47

Olin juuri menossa kysymään samaa kun osui silmiini kyssärisi. Tänään kävin kirkossa laulamassa, myös sen kaikkein koskettavimman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2010 - 23:42

Piti mennä mutta ne tuppaa olemaan iltaisin ja bussit kulkee täältä niin huonosti silloin... ja autoa emme omista. Hoilotamme keskenämme sitten :-) Viime vuonna kävimme Tuomiokirkossa, ja kyllä oli lapsosilla silmät suurina! Mielelläni menisi taas jos vaan logistiikka järjestyisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 11:05

Kuuntelen suvammin kuin mukana laulan. Lauluääneni on muuten hyvä, mutta pilaantunee ulos tullessaan. Joululaulut on oleellinen osa joulun aikaa ja kaunista sellaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 15:07

Lähikirkossa lauluhetki on sunnuntaina illalla, silloin ollaan vielä maalla. Kuuntelen laulut, en laula itse. On varmaan lähes 10 v siitä kun olen ollut kirkossa joululauluja kuulemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2010 - 01:44

Minä en, mutta nuorempi väki on käynyt.