Paljonko teilläpäin pakkasta.

Meillä 23-Aika hyvin.Ei viitsi hiihtämään lähteä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.12.2010 - 10:26

Eilen pakkaslukema keikkui siinä 13-18 miinusasteen tietämillä. Muuten todella hieno ilma.

Kysyjän kommentti

Kiitoaas ystäville.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.12.2010 - 09:57

17astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2010 - 10:00

Huomenta bongari ja kaikki muutkin napsuilijat. Minulla Keuruun kohdalla on 18 pakkasastetta.
En viitsi paljon ulos nokkani pistää, näyttääkin niin kirpakalta ja auringon nousu on kirkkaan kaltaista.
Joten on nyt nurkkien nuohoamispäivä minulla. Heippa vain.

Laitoin kysymyksenikin, mutta siitä hävisi kynttiläkuvat matkalla ja tuli anonyymininä.
Se on näin hienoa kun sen taitaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2010 - 10:48

Lappeenrannassa on pakkasta -15C ja aurinko yrittää näyttääntyä;täne on satanut lunta paljon,et nyt alkas riittää,täällä oli meneellä viikolla oikein ilkeä talvimyrsky,satoi lunta tuuli nurkissa vinkui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2010 - 11:14

taitaa täällä länsipuolella olla vähälumisinta.
pakkanen näyttää nousseen kera auringon, on peräti - 21C,
aamulla Fiinan kanssa lenkillä käydessä oli -20C.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2010 - 14:05

Oulussa on 15 pakkasastetta. Minä sain jäädä parantelemaan yskää sisälle, kun veljeni vei tyttäret ulos :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2010 - 17:48

-17 astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2010 - 18:10

En ol uskaltanut katsoa, mutta tuuli lisää asteita, jos 15 niin on ainakin tuulen kera 20...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.12.2010 - 23:08

Klo 7.10 oli 13.8 ja tunnin päästä siitä 18.7. Edelleenkin on 18:sta.