Miten ihanasti aloitat tämän päivän??

Varmaan jo olette untein mailla,kun kysyin asiaa..kiva vaan kuula miten päivä alkaa kukoistamaan..ihanilla napsulaisilla..Olette minulle rakkaita ihmisiä jokainen NAPSULAINEN... Sellainen päivän piristys elämään,ainakin minulle,kun aukaisen Napsun..olette todella ihania..

Avainsanat: päivän aloitus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.12.2010 - 07:46

Noin puoli tuntia sitten tulin pakkassäästä koirani kanssa sisälle, nyt istun kaffekuppi kädessäni tätä kirjoittamassa.
Pian alkaa vaatteiden metsästy, tämänpäivän ristiäisiä varten.
Olen vähän viimetippaan jättänyt, ehkäpä vähän tahallanikin, kun on tuo jalkaongelma (pohjehermohalvaus) ja hameen kanssa ei oikein ole sopivaa kenkää kun niissä on korot ja housuihin kävisi nuo kengät joita pystyn käyttämään, hame vaan olisi juhlavampi ristiäisiin.
Siis ristiäisiin iltapäivällä, joten tämän päivän joulutohinaa ei ole.
Sitten illalla vaan istuskellaan ja katsellaan telkkaria..

Kysyjän kommentti

Sinulla oli unohtumaton juhlapäivä..Kiitos..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.12.2010 - 07:51

Heräsin aamu kuudelta, mieheni sanoi, tuletko kahville. Nousin ja vastasin tulen.Siitä alkoi tämä päivä pakkasen kourissa. HUomasimme että lämpö olikin yön aikana loppunut.Ei mitää hätiä.
Mieheni lähti pojan tykö saunaa tekemään.Minä kotiihmisenä ja kissat. Jakka tuo päivä vähän valkenee niin eiköhän taasen mennä pihalle.On ollut kovaa ja kylmää viimaa.Niin ja välillä napsutellaan .Jos lopetan niin ilmoitan kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2010 - 09:41

Huomenta vain kaikille jotka jo olette virkeinä päivänne aloittaneet. ja niillekin, jotka sieltä peiton mutkasta
oman akkansa tai ukkonsa vierestä kömpii ylös. Tai saahan se olla se kaveri vieraskin, aivan vapaasti ainakin meillä sinkuilla. Aamuni alkavat ilman kahvia, ei johdu miehen puutteesta, vaan muista syistä.
Mutta laitan mikrossa pienen kauralesepuuron ja voi silmän kanssa sen herkuttelen ja sitten päälle
puolikourallista noita terveeksi tekeviä lääkäritädin määräämiä pillereitä.
Ja kurkkaus ulos tuotti 12 astetta kylmää ilmaa
Tölle päivälle ei ohjelmassa ole minulla kuin yksinlaulua ja suihkussa käynti seuraavaksi..
Kyllä sitä päivän päälle jotain kapsehtimista löytyy se on nyt niin pieni hetki sitä valoisaa aikaa
päivästä.
Eipä muuta kuin tervesiä ja kirjoitellaan taas!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2010 - 09:41

Yöllä kotiuduimme joulujuhlista ja olo ei nyt ole kovin hyvä. Hauskat juhlat oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2010 - 11:51

Aika ihanasti: valmistelin esikoistytön 4-vuotiskekkereitä jotka ovat iltapäivällä. Hetkeksi rauhoituin kahvitauolle tietokoneen ääreen, nyt taas kakkua koristamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2010 - 18:08

Aamu alkoi leppoisasti oman rakkaan kanssa pitkään peiton alla köllötellessä ja sen jälkeen kiireettömällä aamupalalla ja sanomalehden lukemisella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.12.2010 - 22:41

Tuohon aikaan en ollut hereillä, mutta aloitin sen sitten aamulla näin: venytin kylkeä, haukottelin. Käänsin kylkeä, haukottelin. Oikaisin kylkeä, nukahdin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 10:08

Minun aamuni alkoi 9.30 kahvin juonnilla ja netistä luin lehden, Sitten "nitrodisko" ja ulkoilemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 02:40

Öitä Liisukka, huomenna aloitan aamun todella aikaisin, ja sängyssä minun pitäisi jo ollakin. Muutaman rästi homman vielä teen, ja häivyn vällyjen väliin. Kiirusta pukkaa näin joulun alla.