kun vastaatte napsussa kysymyksiin, luetteko ensiksi muitten vastaukset?

tuli vain mieleen kun olen nuita vastauksia lueskellut, että jos vaikka on jo kahdeksankin vastausta, niin esim. kahdeksas vastaus on sama kuin toinen vastaus. you no. : )
sen takkii miulle tuli mieleen että mahtaako kaikki lukea muitten vastauksia ollenkaan.

Avainsanat: lukea vastaukset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.09.2008 - 16:09

Ittee kans ottoo ns. pattii (ai nii, ethä sä sanonukkaa et sua ois asia pattiin ottanunna) kun tosiaan jo esim. seittemäs vastaaja vastaa; suurin piirtein: olen samaa mieltä kuin henkilöt 1-6:kin jo vastanneet! Näämpi (hyvä soomenkielen sana, jos ei aiemmin niin ny on) punaista, mut asiaan (jälleen). Luen aina kaikki vastaukset mitä ko. kysymykseen jo tullunna, yleensä en vastaa tähän kysymykseen, jos jo kaikki oleellinen on muissa vastauksissa vastattu, eri asia sit jos kysytään jossain jotakin mielipidettä asiasta, niin tää on sit asia erikseen ....mutinaa...heh

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.09.2008 - 14:57

mä luen kyllä ja yritän välttää samoja vastauksia ( :

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2008 - 15:13

Kyllä vaan, päällekkäisyyksien välttämiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2008 - 17:03

Luen aina ensin muiden vastaukset ja jos tunnen, että niihin voin jotain lisätä niin sitten vastaan. Kerran on käynyt, että vastasin aivan samaan aikaan ja melko samanlailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2008 - 17:17

Kyllä.
Silloin ei toistele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2008 - 19:11

kyllä joskus tulee vastattua silti kahteen kertaan.pyrin välttämään toistamista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.09.2008 - 20:29

kyllä enkä vastaa jos ei ole mitään lisättävää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2008 - 03:05

kyll

Lisätty: 23.09.2008 - 03:06

ei viitsi vastata samoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2008 - 07:48

Luen toisten vastaukset aina. Joskus olen kirjoittanut vastausta ja lähettänyt sen, niin ompa jo joku muukin lähettänyt aivan samanlaisen vastauksen. Eli päällekkäisyyksiä tulee joskus....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2008 - 22:30

Aika usein luen joo