Onko sinulla jatkuvasti matkavakuutus voimassa??Vai otatko,kun lähdet reissuun..

Minulla on jatkuvasti voimassa..jos tulee vaikka yllätys reissuja.. on voimassa kotimaassakin..jos matkustaa..toiselle paikkakunnalle..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.12.2010 - 21:30

jatkuva matkavakuutus. kaikkista kätevin.
kuin myös kotimaan matkoilla voimassa.

Kysyjän kommentti

Ihan hyvä,että on jatkuvasi voimassa..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.12.2010 - 04:20

Muistaakseni on voimassa jatkuvasti. Erillistä en ole ottanut. Olen luottanut muistiini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2010 - 07:39

Ei ole enää koko aikaa voimassa, kun luulin että oli ja vakuutusyhtiö sekoitti koko pakan ja maksoivat yli vuoden laskut takaisin.
Nyt vain otan hetkellisen matkavakuutuksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2010 - 09:28

Ei ole ollut koskaan kokonaan kestävää. Aina nuorempana kun kuljimme matkakohtainen.
Empä sitä enään luullakseni tule tarvitsemaankaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2010 - 15:18

On ainakin vielä tämän vuoden jatkuvana. Taisi lukea edellisessä laskussa että loppuu kun täytät 70-vuotta ja sinne ei ole pitkä aika?
On se kätevä kun luottokortin mallinen insurancecard on lämiskässä matkoilla ollut jo niin kauan etten edes muista koska sen sain. Maksajana olen ollut, mitään en ole päässyt vaatimaan heiltä.
Saa nähdä kuka sitten raadon kotiin kustantaa jos sattuu reissussa kuolemaan?
Mutta eipä se ole sitten enää minun murheeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2010 - 18:09

Jatkuvasti voimassa oleva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2010 - 21:41

Luottokorttiini kuuluu matkavakuutus, olen vakuutettu myös liiton kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.12.2010 - 22:37

Jatkuvana on, myös kotikonnuilla jos muistan mennä linnuntietä mökille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 09:24

Oma henkilökohtainen matkavakuutus on jatkuvasti voimassa, on samassa nipussa missä kotivakuutukset, ajoneuvo-ym. vakuutukset. Sen lisäksi työmatkoja varten on työnantajan maksava vakuutus.
Omasta vakuutuksestani on luottokortin näköinen läpyskä, lieneekö vakuustusyhtiökohtainen vai onko jo kaikilla yksityisillä vakuutusyhtiöillä tuo samankaltainen kortti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 10:02

Voimassa on jatkuvalla tavalla. Eihän sitä ikinä tiedä mihin ja milloin matka vie.