Onko jo joku tulevien eduskuntavaalien ehdokas jollain tavoin lähestynyt sinua?

Tänään apteekkireissulla tapasin miehen, jonka kanssa olemme juuri ja juuri vain tervehtineet tähän saakka eli tuskin tunnemme toisiamme. Nyt hän oikein kuulumisia alkoi kyslemään ja hyvää joulua toivotti. Vasta hetken päästä älysin, että hänpä onkin ehdokkaana tulevissa vaaleissa. Oli siis jo vaalikampanja hänellä käynnissä!

Avainsanat: ek-vaalit 2011

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.12.2010 - 19:42

Kyllä Keuruulta on ollut monta vuotta kansanedustaja Oinonen , pastori arvoltaan, mutta nyt on kuusi ehdolla. Voipi käydä niin, että ei pääse kukaan heistä sinne.
Ei ole minua kukaan lähestynyt, huomaavat varmaan jo tympeän ilmeeni kunkävelen kohti heitä.
Hyi minua aikuista ihmistä, hävettää!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

-m-
Vastattu: 10.12.2010 - 13:27

Ällöttää tuollainen nuoleskelu kun ei oikeasti välitä toisesta. Jos meikäläiselle rupeaa joku lirkuttelemaan niin saa kyllä sanoa äänivyörylle bye bye!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2010 - 13:52

Ei ole meitä ehdokkaat ahdistanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2010 - 16:20

Ei ole kivaa tuollainen. Yhtenä vuonna tuli yksi ukkeli. Ja mua harmitti sanoin ihan päin näköä. SE oli hyvin vaisu ja korjas kamat kauemmas minusta.Onhan niitä nytkin mutta en nimiä mainitse. Minä äänestän, niinkuin sisälläni ohjaillaan.Ei pysty vaikkuttamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2010 - 19:25

En tiedä onko sinne enää kukaan ehdokkaana kun entisiäkin valtakunnan oikeudella uhkaillaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2010 - 19:37

Ei ole lähestynyt muuta kuin vaimoni,eikä hän ole ehdokas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2010 - 20:20

Ystäviä löytyy myös sieltä..
Marjaana Koskinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2010 - 20:24

Tääläpäin on torilla kahvikojuja,jossa ehdokkat tarjoavat kahvia ja tietysti mainoksia itsestään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2010 - 00:32

Tänne ei eksy kansanedustajat, jos tulisi, olisi eksynyt.
Kannattaa pysytellä kehä 3 sisällä, siellä tapahtuu.
Kohta hukkuvat lumeen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.12.2010 - 22:33

Ystävässäni on ainesta vaikka mihin. Lähestetty on siis monta kertaa päivän poliittisten aiheiden merkeissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 09:39

ON ja aika moni! Tosin tunnemme toisemme eikä ole lähestynyt varsinaisesti vaaleihin liittyen vaan ollaan ihan puoluetyön merkeissä tavattu.
Demarit vissiin alkavat lähestyä, tulevat jopa kotiovelle asti, Ruotsista mallia otettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2010 - 09:53

On lähestynyt. Ei siinä mitään. Kuuntelin sujuvasti. Ymmärrys pyöri hämärän rajamailla.