Mikä ilma teillä,onko haittaa lumisateesta?? Kotkassa kova pyry..

Teitä on suljettu,kun rekat jumissa...Itse kun äskettäin tulin kotia...sai kahlata omalla pihalle,lunta polviin asti..ja kaikenaikaa tulee uutta lunta..Tulee ihan mukava kuntoilupäivä kolan kanssa..

Avainsanat: onko haittaa lumisateesta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.12.2010 - 18:55

Meillä on hyvä ilma, säästä voitais keskustella! Tämä on kuvattu kysymyksesi aikoihin;
www.youtube.com/jumppis2#p/a...VDxtFTdC-U

Kysyjän kommentti

Teillä oli todella hieno ilma..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.12.2010 - 11:46

Keski-Suomessa ei lumisateesta tietoakaan vaan aurinko hiukan pilkistää ja pakkasta kymmenen astetta ja tuulista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2010 - 12:00

Tuutikin kanssa nautimme Keski-Suomen säästä, kuten Tuutikki sanoi, "aurinko hiukan pilkistää"
pakkanen on 10 paikkeilla , tuulesta en tiedä, puun oksat eivät ainakaan heilu.
Ulos en ole päässyt vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2010 - 12:05

Täällä turussa on kirkas ilma mutta kova viima on, se käy luihin ja ytimiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 10.12.2010 - 12:22

Sipoossa ei lunta satele mutta tuuli puhaltaa ja puhkuu kuin iso paha susi porsaiden talolla. Pakkasta vain kuuden asteen paikkeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2010 - 12:50

Joopa joo. Turussa aurinko paistaa lähes pilvettömältä taivaalta. Pientä tuulen viimaa ja pakkasta kolmisen astetta. Täältä se kaunis ilma on tulossa sinne muuallekin suomeen. Odottavan aika lienee pitkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2010 - 16:33

Kanta- Häme, Iltasella eilen tuli vähän ja loppui yöllä ,ei paljoa.10-taivas sen näköinen että pakkanen kiristyy.Kamala viima ihan pohjoi etelä suunata . On kylmä.Kissat ei halua ulos ja linnuilla kiire syömään. Nyt tosiaan menivät nukkumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2010 - 19:55

Lumisateeton, ei siis lunta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2010 - 04:29

Lunta ei täällä meidän korkeuksilla ole haitaksi asti satanut. Mutta pakkanen rupesi kiilaamaan jälleen. Kylmää on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.12.2010 - 22:26

Ei haitannut lumisade täällä. Ukkosateelta en sentään voinut välttyä, =D.