Todella järkyttävää, vai mitä?

www.iltasanomat.fi/kotimaa/1...40398.html
Poika oli kehitysrajoitteinen, mutta siitä huolimatta kauhistuttava asia.

Avainsanat: poika ja isoäiti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.12.2010 - 08:24

Hirveä tapaus, jotkut lapset surmaavat tovereitaan ja joku taas isoäitinsä. Karmeata. Kasvatuksessa myös pahasti vikaa.
Ihmiset tekevät maailman, arvot ovat hukassa eli monella täysin väärät arvot elämässä (tai niitä ei käytännössä edes ole). Rahalla ei näitä asioita ratkaista vaan ihan muulla.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.12.2010 - 19:19

Minulla tulee tammikuun 8 päivä vanhin pikkuihminen 13 vuotta, tuskin hänen mieleensä tulee minua tappaa, mielestäni tuollainen lapsi on väärin kasvatettu ja vanhemmat ovat lapsen vain telkkarin eteen työnnetty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2010 - 20:51

Juu luin juuri äsken tuon itsekin, kaikkea kamalaa sattuu..
Olis joskus joku iloinen juttu, mutta nykyään on melko usein tällaisia ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.12.2010 - 21:23

Surullinen tapaus. Ei poika ehkä koskaan tule ymmärtämään mitä on tehnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2010 - 21:38

Todella kamala tapaus...kyllä nykyään sattuu ihan arvaamattomia murhia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2010 - 21:57

Onkohan ennalta ehkäisevien hoitojen tarjonta vastannut tarpeita. Hoidot usein jäävät saamatta säästöintoilujen takia. On olemassa syy ja sen seuraus. Ikäviä tapahtumia, varsinkin asianosaisten kannalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2010 - 00:19

surillista , mutta miksi näistä saa lukea melkein joka päivä , milloin missäkin on tapettu , hakattu tai muuten kidettu ... vauvaa, lasta , aikuista ja vanhusta ... eläimistä nyt puhumattakaan .. tämä maailma alkaa olemaan niin paha , en oikein saata ymmärtää ... voihan kaikkea syyttää ....aina vanhemmista yhteiskuntaan .. mutta miksi tää maapallo on niin paha .. koskaan ei tiedä milloin omat läheiset löytyy kuolleena vain sen takia , kun jollain on saattanut ollemaan ahdisus tai pakkomieli , et on pakko tappaa ....itse olen sitä mieltä , et mitä enenmän ihmisiä pidetään avohoidoissa sitä enenmän lisääntyy väkivalta , kun ne jotka tarviivat apua , jo varhaisessa vaiheessa eivät sitä saa ... ei ole rahaa .. se on yleisin syy , joka asiaan sanoovat .... plääh ... päättäjät hoi ... rahaa sinne minne sitä eniten tarvitaan eikä niistä vähiten tarvii psykiatria ...meni vähän syvälliseksi , mutta jyrkkä mielipiteeni vain ...

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 10.12.2010 - 08:37

Eipä ole poikapolo tajunnut tekojensa seurauksia. Tässä taasen huomio kotiin ja vanhempien vastuuseen lasten kasvatuksessa. Mistäpä oli poika toimintamallinsa muualta sisäistänyt kuin televisiosta. Elokuvissa ja peleissä on ikäsuositukset ihan niinkuin tupakalla ja alkoholillakin. Ei niitä turhaan ole tuotteisiin merkitty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2010 - 10:23

Mitähän on mahtanut päässä liikkua. Ei yhtään tietämätön osaa ajatella. Tuohan on kuitenkin jo iso poika. KYllä päässä pitäisi olla jo jotakin.Muutakun tappamista .Vai sekoaako tämänpäivän nuoret noista peleistä mitä pelaavat yötä päivää. KUn pitäisi nukkua yöllä ja päivällä hoitaa hapenottoa ja normaaleja tehtäviä.Elämä sekoaa.
Eikä ne kestä komentamistakaan yhtään, jää kaunaa kantamaan. Tai jos rahaa ei saa sekin kova juttu.Ei kestetä enään mitään.Tapahtuu mitä sairaampia tekoja.Olen surullinen kuulemasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2010 - 18:28

Kyllä Amerikassa tuollaiset grillaisvat sähkötuolissa? Vai.
Muuten tapaus sattui synnyinseuduillani, josta armeija vieroitti minut 60-luvun alussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2010 - 04:33

Järkyttävä tapaus, luin lööpit mutten itse juttua.