Onko havaintoja?Työkaverini veli.

www.iltalehti.fi/uutiset/201...8_uu.shtml

Avainsanat: kadonnut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.12.2010 - 04:36

Toivon sydämestäni että hän löytyy ja palaa kotiin. Havaintoja ei ole.

Kysyjän kommentti

Ei edelleenkään havaintoja:(

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.12.2010 - 17:45

Ikävä kyllä ei ole miehestä havaintoa, mutta toivottavasti löytyy pian ja hyvässä kunnossa. Omaisten kannalta nuo mystiset katoamiset ovat varmasti painajaismaisia tilanteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2010 - 18:45

Ei niiltä laivoilta yleensä ketään häviä, kameroita on paljon, mutta jos hän on satamaan asti päässyt niin vastaanottajaa voisi epäillä. Ei niitä uutisia olisi että laidan yli putosi ja ei löydetty ja vastaanottaja heti tiedottaisi että kaveria ei nyt löytynyt laivamatkan jälkeen. On julkkiksia haettu sen perusteella että vaatteita löytyi rannalta, isot toimet suoritettiin ja artisti löytyi kotoaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2010 - 19:57

Ikävä ja surkea juttu, kun noin satamaan saapuessa katoaa.
eipä tässä osaa muuta sanoa, kuin toivotella vain onnelista loppua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2010 - 20:59

Näitä katoamisia tapahtuu joskus silloin tällöin, mutta toivotaan että jostain pilkahtaa esiin, vaika epäilyksiä on pahaan suuntaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.12.2010 - 21:19

Ikävä tapaus. Toivottavasti hän löytyy hyvissä ruumiin ja sielun voimissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2010 - 21:50

Pelätään pahinta ja toivotaan parasta. Tuskainen olo on lähimmäisillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2010 - 10:35

Ei mitään tietoa . Kun en noilla kulmilla ole ollut.Nuori voimissaan oleva mies. Toivotaan hänen ilmoittavan jotain itsestää.Olisi helpotus omallle väelle ja ihan läheisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2010 - 10:46

En ole ollut lähelläkään tuota paikkaa ja täällä meidän kaupungissa liikkuu niin paljon väkeä ettei yhtä toisesta erota. Katoamisia on erilaisia, toivon mukaan selviää. Kukaan ei noin vaan katoa savuna ilmaan, se on selviö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2010 - 23:04

Todella ikäviä tapauksia tullaiset katoamiset..Niitä aina on..toivotaan parasta,että tämä henkilö löytyy..ihan elävänä..