-m-
Kysytty: 09.12.2010 - 14:59

Onko sinun tai 'erään kaverisi' makuuhuoneessa tapahtunut koskaan mitään vahinkoa...?

www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...5_ul.shtml

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.12.2010 - 15:17

Ei ole tuollaisia vahinkoja tapahtunut, olen niin pihi että ei vaatteita saa rikkoa. Olen pitkässä suhteessa ollut , vanhin lapsemme on 35 v ja nuorin 30 v, ei ollut mitään erityistä kiihkoa etteikö olisi vaatteita ehditty riisua seksin takia, ja niin on ollut hyvä kun " se " elämä on vielä säännöllistä, eli se voi ollakin suhteen hyvä puoli ettei liian kiihkeä ole.

Lisätty: 09.12.2010 - 16:43

Tuli seuraavasta vastauksesta mieleeni, 20 vuotta aikaa mieheni laittoi käärmesalvaa olkapäihinsä ja meni pissalle sen jälkeen, pippeli tuli kuumaksi kun sitä niillä käsillä piteli ja kun kätensä pesi lämpimällä vedellä siitäkös riemu hänellä alkoi, ei mikään suihku tai kylmät kääreet auttaneet, pippeli oli kuumana tunteja ja en saa ikinä vinoilla siitä hänelle, on perhe salaisuus.

Lisätty: 09.12.2010 - 16:58

Tuli taas mieleeni että tällä mammalla on vipinää ollut pyllyssä 7 vuotta takaperin. Täällä oli uutena vuotena vain pakkasta, ei lunta yhtään ja 1 pikkuihmistä varten oli raketteja ostettu, no klo 21.00 hänelle tyttäreni ja mieheni niitä hänelle halusivat näyttää, ja sellaisen tykkilaatikon sytyttivät ja se kaatui suoraan minua ja Jessicaa päin, salamana käänsin selkäni ja tempaisin tämän pienen kultamurun vatsaani vasten, ne raketit pommittivat selkääni vasten ja takapuoleeni, ja takki pilalla sekä pylly mustelmilla, mutta lapsi pelastui , ei tiedä miten olisi hänelle käynyt jos raketit olisi häneen osunut. Sivusin aiheesta, mutta on huumorilla kuitattu että mamman pylly kuumana kävi.

Kysyjän kommentti

Ei vinoilla saa, ehkä vähän kuitenkin...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.12.2010 - 15:16

ei ole putkaan viety,
ei myöskään veitsen kanssa riehuttu, omat vehkeet ovat hyvin riittäneet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2010 - 15:18

Ei ole onneksi omassa makuukamarissa käynyt vahinkoja. Tuttavien (siis oikeasti tuttavien, ei meidän) makuuhuoneessa kävi kerran sellainen vahinko että liukuvoide- ja kylmägeeliputelit menivät jotenkin sekaisin ja se sessio ei päättynyt oikein miellyttävästi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2010 - 16:37

No eipä ole tapahtunut juurikaan mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2010 - 17:28

Ei ollutkaan noita nykyajan "börje" juttuja. böö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2010 - 20:02

Ei ole ollut sellaista hurmiota, että se turmioon olisi vienyt.
No on siinä ollut kyllä älli kuutamolla, sen voin sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2010 - 20:57

Nauroin justiinsa tätä juttua, ei meillä mitään kommervenkkejä tehdä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.12.2010 - 21:17

Uskaltaakohan tuo pari harrastaa seksiä enää tämän jälkeen?!
Rauhallista on ollut niin meillä kuin kavereillakin - jos nyt sängynjalkojen uusimista tiuhaan tahtiin eräässä perheessä ei lasketa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2010 - 10:38

Ei meillä koskaan noi kovaa menoa sängyssä ole ollut, että ihan veitsen kera vaatteet pois.Kyllähän ne voi helposti käsin repiäkkin jos haluaa hulvattomaksi käydä .On paljon seksikkäämpää kun aseen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2010 - 23:08

Aika hurjaa leikkiä ollut makuuhuoneessa..eihän normaali ihminen leiki veitsien kanssa,kun makuuhuoneeseen menee.. alkaa sitten kuumat tunteet pursuamaan..ja sitten leikki päälle..ihanista hetkistä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 02:16

Ei nyt turmioon asti sentään.