-m-
Kysytty: 09.12.2010 - 13:10

Tiedätkö sinä ovatko ostamasi joululahjat turvallisia?

www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/...5262262502

Avainsanat: tukes

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.12.2010 - 13:17

On nuo lahjottavat jo sen verran isoja ihmisiä, että leluja ei enää tarvitse ostaa. Mutta silloin kun niitä ostin, pyrin kyllä ostamaan varmasti turvallisia leluja.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.12.2010 - 13:51

Minä kävin pikkuihmisille lahjoja ostamassa ja vaatteet on varmasti turvallisia, mutta näistä ZhuZhu hamstereista ja niiden oheistuotteista en varma ole, mutta ei tule niin pienelle että niitä nuoleskelisi, nuorin pikkuihminen saa Legoduploja, ( ihahaa sarjan )hän hevosia sanoo ihahaa laulun mukaan, tämä sarja on numero 5648, yleensä minä katson jopa mitä väriaineita käytetään vaatteisiin , en yleensä sinistä tai mustaa lapsille osta, jos kuitenkin on niitä Atsovärejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2010 - 14:06

Mieleen tulee miten turvallisia mm. tekstiilit ovat, niihinhän käytetään myös erilaisia aineita. Paljoa ei lahjoja ostella kun kaikki läheiset ovat aikuisia mutta jotain sentään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2010 - 17:19

Huomaahan sen itsekin, mikä on tehty "kertakäyttöiseksi". Ihan tavallinen "maalaisjärki" auttaa lelujen arvioinnissa riittävästi. Lista on oiva keino rajoittaa vaarallisten lelujen maahantuontia. Hyvä näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2010 - 20:21

KIva kun ei ole kun yksi 9-vuotias Toni poika ja hänelle annna lahjana rahaa. Hän lähtee 2.1.2011
Canarian saarille 2 viikoksi. Saapi siellä sitten tuhlata rahansa.
Kylläpähän vanhemmat katsovat perään, minä unohdan niiden leikkien vaaralisuudet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2010 - 20:54

No aivan taatusti on en osta leluja vaan ihan hyödyllisiä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.12.2010 - 21:09

En ole sataprosenttisen varma, täytyy vain toivoa että ovat. Paljon on liikkuvia osia lastenlasten lahjoissa tänä vuonna. Tuotemerkit ovat ainakin tuttuja ja aiemmin olleet turvallisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2010 - 23:16

Ei tarvitse enään lapsille ostaa lahjoja..kun ovat aikuisia..niinkuin 3:mas polvikin aikuisia..Rahaan ovat tyytyväisiä,ja jokin pieni paketti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 02:19

Uskoisin näin.