Vihdoin uskalsin revityttää ekan viisaudenhampaan! Nyt saa onnitella Nenniä! :D Mites teidän päivänne on mennyt?

Pelkäsin ihan hirveästi, vaikka en yleensä pelkää hammaslääkärillä käyntiä. Nyt on yksi pois. Wohoo!

Avainsanat: viisaudenhammas

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.12.2010 - 19:37

Multa poistettu isoja ainakin 2 hammasta tuolta takaa. Itse kanssa jännitin ja vähän pelkäsinkin. Mutta pelko olikin turhaa.Nyt on muisto jäljellä en edes kunnolla muista tuota tapahtumaa.Onhan ne isoja hampaita ,ei siitä mihinkään pääse.
Onneksi olkoon Nenni kyllä se siitä äkkiä unehtuu. Aika iso reikähän siellä ,jonkinaikaa.Pidä kylmässä ilmassa, suu supussa.

Lisätty: 10.12.2010 - 22:17

Meillä tytär laittoi hampaansa kaulariipukseen muistoksi. Lakkasi sen.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi! :)
Minä en kyllä henkilökohtaisesti haluaisi kantaa hammasta kaulassani, mutta aika erikoinen idea!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.12.2010 - 17:06

Onnittelut urotyön johdosta, minulla on vain yksi sellainen tullut näkyviin ja ehjä on, eli ei tarvitse poistaa. Minulla kävi tänään siivoja ja olen itsekin paljon touhunnut. En itse kykene imuroimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 17:42

Hyvä nyt on pelko ja viisudenhammas pois..Päivä mennyt ihan mukavasti..Kävin työmaan palaverissa ja samalla reisulla poikani 48 vuotis synttäri-kahvilla...ja äskettäin toi tyttäreni Santtu koiran hoitoon loppuviikoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 17:59

No hyvähän on olo kun ei tuo enää sinua kiusaa..
Hyvinhän tämä ilta on mennyt rauhallisesti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 18:36

Ilmankos. tuntuu kuin jotain kysymyksestäsi puuttuisi, ole huoletta kyllä me tästä opimmme.Tuoltahan ne lykkäävä entistä ehompaa juurta ikeniesireunasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 18:48

onnea urotyölle ja kiitos kysymästä ... nyt olen hyvin iloinen kaikesta kauniista .. kynttilöistä , joululauluista jotka soivat taustalla ja keittelen hilloja sekä mehuja ystäville muistuttamaan , että taas ollaan menossa uutta ihanaa kevättä ja kesää kohti kohta kovaa vauhtia ... nuo marjat tuovat niin kesän mieleen jotta hyvillä mielin tässä askareissa touhuillaan ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 18:49

Onnittelut. Minulle ei katsos tuollaisia hampaita tulekaan. Minulle tulee vain tyhmyyden hampaita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 19:25

Onneksi olkoon, rohkea olet. Minulta on ylhäältä viisurit poistettu mutta varmasti alhaaltakin pitäisi poistattaa. Tänään ei ollut kuitenkaan minulla hammaslääkäripäivä vaan ihan normaali työpäivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 20:48

Hienoa, nyt sait ikävän homman alta pois ja saat rauhassa nauttia joulunpyhistä!
Ja kiitos kysymästä, päivä on mennyt hyvin. Jouluvaloja laittelimme, ja minä keräsin pieneksi jääneet vauvanvaatteet isoon pahvilootaan jonka lahjoitan paikalliselle ensi - ja turvakodille. Nyt tyttäret ovat jo nukkumassa, vauva vielä valvoskelee ja minä hänen kanssaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.12.2010 - 22:35

Yes! Hyvä tyttö!
Kiitos, jouluostoksilla miniän kanssa olin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2010 - 07:38

Hyvä näin! Yksi kerrallaan ja monta peräsin. Onnittelut.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 09.12.2010 - 08:40

Hyvä, one down three more to go! Minulta on poistettu vasta toisen puolen hampaat, toisella puolella ei hampaita vielä tunnukkaan.

Normaali keskiviikopäivääni kuuluu koristreenien vetäminen -96/97 junnuille. Yleensä meitä on kaksi valmentajaa kun poikia on parhaimmillaan paikalla yli kaksikymmentä. Eilen hoidin treenit yksin kun toinen valmentajamme oli juuttunut Helsingin ruuhkiin. Onneksi paikalla oli 'vain' neljätoista pelaajaa niin homma ei levinnyt aivan syliin. Lauantaina kotipeli, sunnuntaina treenit, niin se viikonloppu taas hujahtaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 02:22

Onnea Nenni!