www.youtube.com/watch?v=Bo2OAFryk50 Olen niin surullinen. Toisillakin lienee samoja tunnelmia?

Avainsanat: poissa on hän

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.12.2010 - 20:09

Suuri mestari poissa. Olen ollut katsomassa Kari Tapioo monet kerrat tanssipaikoilla. Viimeksi sain häneltä kuva kortin.
Ääni ihan mahtava ja laulut mitä esitti.Onneksi laulut elää ,mestarin poistuttuakin. Niin upeita lauluja että vetää hiljaiseksi.
Olen kuullut on kaupunki tuolla.
Sen kuunneltua kyyneleet valui silmiini.Aivan mahtava mestari.
Samoi tuo minkä mariaana oli laittanut.
Mutta näistä vaikea valita parasta .Niitä pilvin pimein.
Aina niin yllättäin .

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.12.2010 - 14:36

Tämä ja monet muut laulut jäävät soimaan...
Tämä sopii nyt meille kuuntelijoille aivan loistavasti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 15:20

Myös tämä on minusta hyvin kaunis: www.youtube.com/watch?v=RgGO...re=related

Lisätty: 08.12.2010 - 21:05

Tässä vielä linkki nettisivulle, jossa voi jättää viestin Kari Tapion muistosivuille.

www.positiivarit.fi/custom/Question/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 17:30

Ihanan biisin laitoit Kari Tapiolta....Meitä on varmaan pajon surijoita...tuli niin yllätyksenä surusanoma..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 18:52

kyllä ikävöimään jää tänne monia ihmisiä , mutta onneksi saamme kuunnella häntä medioista ja soittimista , onneksi hänellä on paljon kuunneltavaa musiikkia .... mutta pois on hän ja vieläpä oisin suonut kuunnella häntä useammankin vuosikymmenen ... oli vielä niin voimissaan , mutta askeleemme ovat rajalliset .....surku vain , että karista jouduttiin nyt luopumaan ... snif :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 19:27

Paljon jäi kauniita ja ikimuistoisia kappaleita elämään, vaikka itse mestari laulaakin jo ihan taivaallisilla areenoilla. Oma suosikkini on aina ollut ehdottamasti Kaipuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 21:31

Näinhän meille kaikille lopulta käy. "Mun sydämeni tänne jää..."
Sanattomana kuuntelen edesmenneen laulajan tulkintoja. Olenhan suomalainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.12.2010 - 22:34

Hän pääsi kuulemaansa katsomaan:
www.youtube.com/watch?v=Oi0NQwW5j_s

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2010 - 20:55

Kari Tapion poismenosta on vaikea kirjoittaa mitään. Lähes parempi ajatella vain.
Hän lauloi komeasti kirkkokonsertissa kaupungistä, josta oli kuullut ja joka oli kaukana, hyvin kaukana.
Nyt hän on tuolla kultakaupungissä aivan lähellä,aivan lähellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 02:22

Muistetaan häntä lämmöllä.