Oletko onnellinen?

Avainsanat: onnellisuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

-m-
Vastattu: 08.12.2010 - 12:16

Kovin syvällisiä kyselet... oletko sinä onnellinen?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.12.2010 - 12:08

Kyllä minä muuten olen onnellinen mutta nämä sairaudet vähentävät sitä onnellisuutta. Minulla on elämä muuten vailla huolen häivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 12:36

" Jos tavoittelisimmekin vain onnellisuutta, elämä olisi helppoa. Mutta me haluamme olla onnellisempia kuin muut ja siinä piilee ongelma, kuvittelemme muut onnellisemmiksi kuin he ovatkaan"
-Montesquieu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 12:36

Olen kyllä onnellinen = tyytyväinen elämääni. Aika moneen asiaan voi itse vaikuttaa, ihan kaikkeen toki ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 13:12

sain hyviä uutisia ,jotta nyt taas olen ikionnellinen...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 14:30

Tulin kaupungilta ja sain mitä hainkin joten syytä onnellisuuteen..
Lapsenlapseni kastetaan lauantaina, joten hain todella pientä kultaista Suomi leijonaa (riipusta) ja siihen kultaisen ketjun...
ja löysin todella suloisen...
Tytöille olen aina ostanut kultaketjun ja enkelin (kaikilla erillainen)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 15:21

Olen juuri niin onnellinen, kuin mitä kuuluukin. Olen terve, minulla on ympärilläni hyvä sosiaalinen turvaverkosto, olen taloudellisesti riippumaton ja osaan nauttia elämästäni. En kadehdi ketään enkä mitään, enkä pelkää tulevaisuutta. Mitä muuta enää elämältä voi toivoa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 17:45

Olen ihan onnellinen. Odotan joulua kovasti,kun saan laittaa jouluaatona syömiset meidän 3:melle polvelle...se on taas niin ihana hetki,kun kaikki olemme koossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 18:43

Taidanpa olla. Aina ei vain siltä tunnu. Mutta eikös elämän kuulukin olla ala- ja ylämäkiä? Eipä tunnu alamäki mukavalta, jos ei ole välillä ylämäkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 19:28

Olen onnellinen.Tokihan sitä lähes päivittäin on jotain pientä harmia ja hankaluutta, mutta kaikki isoimmat asiat ovat hyvällä mallilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 19:44

Onnellinen kuin siltainsinööri Akseli Jaatinen

(vrt. Arto Paasilinnan hulvaton romaani Onnellinen mies on vuodelta 1976)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 19:47

Jos minulta ja omiani kyselet .Kyllä olen onnellinen. Ihan täällä metsän keskellä .
Olen niin onnellinen että kestän luultavasti jokapäiväiset tyrkyt .Olen sen ikäinen että tiedän mistä kannattaa onnellinen olla. Ne on kovin pieniäkin asioita ja suuria.Kuten että olen mieheni kanssa täällä ja molemmat terveenä.
Voin kävellä omilla jaloilla mihin haluan.Raha ei tee onnelliseksi ketään uskoisin niin.Onnellisuutta on monen laista. Olen kokenut äidin onnellisuudenkin.
Ihmisetä paljolti kiinni onko onnellinen ja haluaako sitä. Se ei ole mikään kilpailtava tavaramerkki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 20:57

Onpas mukava nähdä että me napsulaiset olemme enimmäkseen onnellista väkeä... itsekin olen ehdottomasti onnellinen ja lisäksi onnekas, kun olen saanut näin ihanan perheen! Tänä syksynä onneen on sekoittunut myös surua äitini yllättävän poismenon johdosta. Mutta olen sitä mieltä että onnellisuus ja suru eivät välttämättä sulje pois toisiaan. Suru syventää onnen tunnetta ja saa arvostamaan väkevämmin niitä hyviä asioita ja ihmisiä, joitten kanssa elämä jatkuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 21:34

On ilo olla onnellinen pappa.
Odotan innolla onnellista loppuelämää, koska aion olla siellä mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.12.2010 - 22:18

Lastenlapsista olen. Muu onni on hakusessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2010 - 11:40

Ei valittamista - näin ajatellen, olen onnellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2010 - 20:27

No jos rehellisesti sanon, niin en kovin onnellinen ole. Paha kirjoitaa kun viime yökin meni valvoessa kipujen kanssa aivan kokonaan. Niin kyllä se aamulla on se tunne, että miksi minä en ole saanut lähteä jo pois.Joka toinen viikko paikallinen terveyskeskustutkimus ja sittn eteenpäin Jyväskylään.
Onneksi sain nytkin lähetteen kiireellisenä.
Mutta olen sitten kuitenkin vielä onnellinen omassa kodissani, vakka niitä ilon piikkejä nousee
harvemmin esiin.Ulkonaisesti kaikki on hyvin, mitäpä tätä ruinaamaan.
Olen siitä kuitenkin onnellinen, että olen Jumalani vahvoilla käsivarsilla, kävi sitten kuinka kävi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 02:23

Tietyistä asioista olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 09:22

Kyllä olen onnellinen. Olen monista eri asioista onnellinen mm. lapsista ja terveydestä.