-m-
Kysytty: 08.12.2010 - 10:51

Kääk! miten saan vuoden ikäisestä lapsesta otettua onnistuneen kuvan joulukorttia varten.

Ei meinaan neiti ole sekuntia pidempään paikallaan.

Avainsanat: tukka lähtee

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.12.2010 - 14:27

No ei muuta kuin annat touhuta omiaan ja koitat olla kamera vallan hollilla..
Anna muutama joulupallo tai jotain jouluista niin keskittyy siihen ja siinä sitten vain räpsit ja valitset parhaimman...

Kysyjän kommentti

Kiitos vinkistä, kuva otettiin ja joulukortit tilattiin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.12.2010 - 11:06

Täytyy varmaan ottaa kuva tämän prinsessan nukkuessa,minusta lapset ovat hellyyttävän näköisiä nukkuessaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 15:17

Tuo joulupalloniksi on hyvä. Itse annoin kerran koko laatikollisen joulukoristeita. Tuli aika suloisia kuvia, kun herranterttu tonki tohkeissaan "aarrearkkuaan"... toki kannattaa ottaa särkyvät ja tunnearvokkaimmat koristeet ensin laatikosta pois...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 17:21

Jos käytössäsi on automaattinen digikamera, niin pistä ottamaan kuva muutaman sekunnin välein. Kamera sopivasti osoittamaan paikkaan, jossa lapsi yleensä leikkii. Anna räpsiä vaikka koko päivän, niin eiköhän muutama onnistunutkin eksy joukkoon.
Voihan niitä kuvia käännellä ja katsella tarpeen mukaan. Esimerkiksi ilmaiseksi saatavalla ohjelmalla (IrfanView v4.27).

www.download.fi/tyopoyta/kuv...anview.cfm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 17:47

Anna todella joulukoristeita,millä alkaa sitten touhuamaan..ja olet valppaana räpisässä kuvia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 19:32

Kun oma lapseni oli noin puolitoistavuotias, puin hänet tonttupukuun, istutin lampaantaljalle (ei Ikeasta ostetulle) nättiä taustaa vasten ja annoin käsiin avattavaksi nätin joulupaketin, joka helisi ja kilisi. Lapsi keskittyi paketin räpläämiseen ja tuli todella kauniita kuvia, joista teetin joulukortit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.12.2010 - 22:17

Silloin kun hän nukkuu - hih. Laita tonttulakki vain somasti kallelleen päähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 02:23

Jeps, noista vintiöistä on vaikea saada kuvaa onnistumaan. Mutta eikö ole pääasia kun hän siinä vain on jotenkin.