Mitä ajatuksia Kari Tapion poismeno sinussa herättää?

Kuluttava elämä, mutta laulut jäävät elämään...
Vuosien myötä olen alkanut arvostaa kyseistä laulajaa enemmän ja enemmän.

Avainsanat: kari tapio

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.12.2010 - 20:35

Suurta surua, sanomattomuutta, ei enään odotuksia suurista konserteista.
Liian vähän sanoja nyt sanottavaksi tuoreeltaan.
Tuntuu kuin koko ahonlaita olisi ollut täynnä sinikelloja ja nyt niitä en löydä yhtäkään.

Kari Tapio kulki kaarisiltansa upeasti ja laittoi veräjäpuunsa kauniisti paikoilleen lähtiessään.

Kysyjän kommentti

Kauniisti sanottu

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.12.2010 - 00:31

Surullista, oli todella hieno laulaja, joka lauloi tunteella.
www.iltasanomat.fi/
www.hs.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 07:47

Minulla kyynel tuli silmään, olen hänet monesti tavannut henkilökohtaisestikin työelämässä ollessani, ja pidin paljon hänen lauluistaan, aivan ihana ihminen joka todella eli elämää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 08:09

En ollut vielä tätä suru-uutista muualta kuullutkaan. Kari Tapio teki pitkän ja hienon uran. Surullista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 08:17

Se tulee yllättäin aina, mutta kuitenkin. Tässä Kari tapion kaunis tulkinta.

www.youtube.com/watch?v=VBwRAIsK3JQ

Lisätty: 08.12.2010 - 08:34

Kuuntelin ,Olen kuullut on kaupunki tuolla. Siinä niin koskettavat sanat. Tuli ikävä.Kyynel tuli silmäkulmaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 09:32

Kyyneleet vierähti silmiin..kun luvin tämän sinun kysymyksen,en tiennyt ennen asiaa..Laitoin radion auki siellä lauloi Kari Tapio..Oli tosella minun suosikki artisti..Kävin monta konserttia katsomassa ja tanssilaivoilla,kun oli esiintymässä....Oli todella symppis...nyt kyllä jäi haikea olo....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 09:48

Minun mielestäni hän oli hyvä ääninen mieslaulaja,mutta en häntä muuten tuntenut.Hänen perheelleen tämä on kovaisku.Mies lähti,mutta levytykset säilyvät ja muistot.Keveät mullat hänelle.

Lisätty: 08.12.2010 - 09:55

Hän jossain haastattelussa sanoi haluavansa kuolla saappaat jalassa,tässä tapauksessa puutsit ja hänen toiveensa toteutui.Rauha hänen sielullensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 10:42

Ikävältä tuntuu mutta onneksi voi kuunnella aina levyltä kun haluaa kuunnella. Tämä laulu koskettaa nyt aika lailla häen laulamana. Laulun nimi on MYRSKYN JÄLKEEN.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 13:25

ikävä ja suurisuru on kanssamme ...ile vainio just aamutv,ssä kertoi ,että karin piti alkaa tekemään uusia sanotuksia ...oi kumpa ne ois ehtinyt tehdä ..oltaisiin saatu taas mahtavia biisejä kuultaviksi ,mutta nyt hän tekee enkelten säveliä ja ehkäpä sielläkin oottavat uusia säveltuulia ...mene ja tiedä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 14:29

Suomen paras mieslaulaja on poissa. Musiikki jää meille muistoksi. Rauha Karille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 14:38

Nyt oli hänen aikansa, mutta laulut jäävät soimaan pitkiksi ajoiksi...
Haikea olo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 16:04

Oli hänen aikansa siirtyä toiseen orkesteriin. Venäläisen sanonnan mukaan hyvät ihmiset saavat lähteä täältä sydänkohtauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 17:41

Frank Sinatran esittämä kappale.

My way!

www.youtube.com/watch?v=T6ya...re=related

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 18:47

Niinhän sen noilla laulajilla tahtoo mennä. Suurin arvostus tulee vasta kuoleman jälkeen. Ehkä se menee niin muillakin. Ja tuo kuolema tuntuu aina niin lopulliselta.. liian julmalta. Lisäksi se muistuttaa minua siitä, että pitäisi osata elää tässä hetkessä ja nauttia kaikesta mitä eteen tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 20:43

Surullista.Osanottoni vaimolle ja koko perheelle.Yksi parhaista laulajista poistui pitämään ihania konserttejaan tähtitarhoihin.Hyvää matkaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.12.2010 - 22:14

Ehdin aamulla autoradiosta kuulemaan puolisen tuntia hänestä puhuttavan menneessä muodossa. Hieman ihmettelin ja sitten iski epäilys päälle. Ja tulihan sitten vihdoin tietoakin.
Hyvä laulaja lähti - kunniakkaasti saappaat jalassa.
Kuuntelen tässä samalla H&P -kanavaa telkkarista. Ihanasti siellä toivotaan hänen musiikkiaan, jatkuvalla soitolla tulee hänen upeita kappaleitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2010 - 14:03

Työ on rankkaa ja kuluttavaa. Jaksoi tehdä työtään pitkään eli ansiokas ura. Miellyttävä ja sympaattinen henkilönä, muutaman kerran olen livenä nähnyt kaupungilla erilaisissa tilanteissa(muutoin kuin konserteissa)ja olen saanut hänestä positiivisen kuvan. Tulee jotenkin surullinen olo vaikka ei ole henkilökohtaisesta tutusta kyse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 02:25

Haikeutta ja suurta surua, muistan häntä lämmöllä.