Missä euron voi vaihtaa kruunuiksi? Vaihdetaanko yleensä laivalla tai hotellin vastaanotossa?

otsikossa tulikin...

Avainsanat: viro kruunu vaihto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.12.2010 - 00:26

Esim. Katajanokan terminaalissa tai Forexissa. Tallinnassa ravintolat ja turisteille tarkoitetut sataman läheisyydessä olevat kaupat hyväksyvät yleisesti myös eurot (ja pyöristävät kurssin varsin edulliseksi).

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.12.2010 - 22:39

Minä olen vaihtanut aina heti laivalla..niin on helppo lähteä sillon maihin..kruunut mukana..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 00:18

Vaikka jo Suomessa Forex:in vaihtopisteissä www.forex.fi/
www.forex.fi/Matka/Matkakohteet/?c=305
tai omassa pankissasi, tai sitten laivalla
www.pallontallaajat.net/pt2/...ic=18126.0
www.viroweb.com/ostos/viro.a...a%20pankit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 01:35

Nostan kortilla pankkiautomaatista päivänkursiin. Ei tule mittatappioita, tosin nykyisin ei kurssi taida muuttua kun sielläkin tulee" juorut" käyttöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 08.12.2010 - 07:57

Parhaan vaihtokurssin saat laivan info-pisteessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 09:02

Itse kyllä vaihtaisin Forexissa eli jo Suomessa. Ylijääneet saa kätevästi vaihdettua takaisin. Viron kruunuja voi käyttää vielä tammikuun ajan joka tapauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 11:39

Laivalla olen vaihtanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 14:25

Itse jos rahaa tarvii vaihtaa teen sen Forexia käyttäen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 17:26

Laivalla minä olen vaihdellut ja hyvin on mennyt. Kurssissa ei suuria meroja. Viron puolella pankki on ainoa turvallinen valuutanvaihtopaikka. Kyllä siellä eurotkin kelpaa monessa paikassa. Apteekissa ei kelpaa muu valuutta kuin kruunu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 20:26

Laivalla vaihtaminen käy näppärästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.12.2010 - 22:12

Terminaalissakin on valuutanvaihtopiste siellä Tallinnan päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2010 - 11:04

Minä vaihdan yleensä jo ennen lähtöä pankissa..