Mistä löytäisi sopivan mekon rippijuhliin?

Lisätty: 07.12.2010 - 17:13

Rippileiri ja -juhlat on kesällä ja haluaisin jonkun hienon mekon.

Avainsanat: mekko rippijuhlat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.12.2010 - 16:57

jos olet rippilapsi, niin eikös konfirmaatiossa käytetä alboja.
isonsiskon, äidin tai tädin vaatekaapilla voit käydä katsastamassa ja tuunata itsellesi sopivaksi mieleisesi löytö ripillepääsy juhlatilaisuuteen, missä sitten vietetäänkään,
tai teettää ompelijalla oman maun mukainen tai käydä mekkokaupassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.12.2010 - 17:06

H&M on ainakin omilla lapsillani ollut oiva kauppa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2010 - 20:31

Jos juhlat ovat vasta ensi kesävä, niin ala jo hyvissä ajoin keväällä seurata vaatekauppojen juhlavaatetarjontaa. Kummityttöni löysi todella kivan mekon viime kesänä Sokokselta ja koska juhlat olivat heinäkuussa, hän sai ostettua mekon juuri sopivasti alennusmyyntiaikaan edullisesti.

Ja kuten palisanteri kirjoitti, kirkossa pukeudut varmasti albaan mutta itse juhlissa on kiva olla nätti mekko päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2010 - 20:50

Alahan kirtelemään kirpputoreja,sieltä tekee monta kertaa hyviä löytöjä ja halvalla..Tässä on koko talvi aikaa etsiä,kun kesällä vasta tarvitset mekkoa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2010 - 22:28

Huuto.netissä on myös myynnissä paljon kolttuja, tyyliin kalliilla ostettuja / teetettyjä ja kerran käytettyjä. Kannattaa käydä kurkkimassa, varsinkin näin Linnanjuhlien jälkimaastossa... ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 08.12.2010 - 08:03

Kohta alkavat joulun alennusmyynnit. Otappa äiti kaveriksi ja lähde tyttöporukalla kiertelemään ostoskeskuksissa. Kyllä sieltä aina jotain kivaa mukaan tarttuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 10:44

Kannattas katsoo Seppälästä,Elloksellta, Anttilasta,Halensilta,Lindexiltä ynnä muusta tämmöisestä.Uskon että kyllä löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 11:58

Voi se huoli on nyt ohitse, nuoremmalla tyttärrellä oli 25 vuotta sitten Alppilan seurakunnan
alba. alla vanhat farkut ja tennarit.
Itselläni äidin tekämä taftinen musta pitkä puku.Ei mitää permistä, ei koruja siinä se yksinkertaisuu seisoi.
Minun mielestänii jos rippipuvun kanssa aletaan kilpailemaan kenellä kaunein ja vielä ken on ehkä
prinssessoista kaunein, rippikoulu on käyty turhaan.
Yksinkertainen on kaunista sellaiseen nuoruuden yhteen juhlaan. Siitä voi jatkaa sitten mihin taidot vetävät ja voi valita vaikka milliaisen puvun käytettäväksi Rippikoulun päättäjäispuvun kun puet yllesi kun" saat ukon otto luvan leikillisesti sanoen" mieti sittn vasta miten hurmaava luomus vihkipukusi tulee olemaan.

Kätke se rippikoulun hieno sanoma sydämeesi sisään,
siellä Sinulla on rakkauden kätketty puutarha.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 18:56

älä sure , siihen on vielä paljon aikaa , mutta katsele lehtiä varsinkin keväällä ja näytä vanhemille , kun kaunis tulee eteen ... voit katsella netistäkin , ellos ym .... onnea etsintään , kyllä varmaan kauniin mekon lötýdät ja jos et löydä , niin kysyppä suvultasi jos ois joku osaava ompelija ,joka suitsait sinulle neuloo mekon , kun löydät vaan kivan kankaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.12.2010 - 22:01

Kesään on onneksi vielä aikaa. Kaupoista tai kirppareilta. Ei sen asun nyt niin ihmeellinen tarvitse olla. Rippilapsi on kuitenkin hän joka on juhlan keskipiste - niin ellet ole sitä itse. Siinäkin tapauksessa löydät varmasti hyvän ja mieluisan juhla-asun itsellesi. Mitenkäs ompelutaito, jos tekisitkin sen itse - tai teettäisit osaavalla. Saisit varmasti mieluisan.