Mikähän matkapuhelin-liittymä mahtaa olla edullisin?

Lisätty: 07.12.2010 - 11:19

Äitini on vaihtamassa lankapuhelimesta kännykkään. Helppokäyttöinen peruspuhelin, kunhan pystyy soittamaan ja vastanottamaan puheluita.Muita ominaisuuksia ei tarvitse.

Avainsanat: matkapuhelin-liittymä edullisin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.12.2010 - 10:47

vaikea suoralta kädeltä vastata mikä olisi edullisin,
mutta täällä voit vertailla:
hintaseuranta.fi/gsmvertailu/
www.puhelimeni.fi/operaattor...halvin.php

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.12.2010 - 12:02

hintaseuranta.fi/gsmvertailu/

tästä kun pistää koneen laskemaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2010 - 12:36

Edullisin? Riippuu siitä paljonko puhuu (itse soitettuja) kuukaudessa. Jos ei elä kännykkä korvalla, niin ottaisin TeleFinlandin perusliittymän: perusmaksu 0,67€/kk, puhelut 6,96 snt/min. Lisäksi nyt saa ilmaisia minuutteja (3000), kun soittaa Soneran tai TeleFinlandin liittymiin. Jos ei paljon itse soita, vaan lähinnä vastaanottaa puheluja, niin saattaa saada (pienen) laskun vain kerran vuodessa tai harvemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2010 - 18:43

TeleFinland on minulla käytössä. Saunalahden liittymä samanhintaiselta vaikuttaa. Ovat edullisimmat palvelun tarjoajat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2010 - 20:32

Seuraa tarjouksia..mitä liitymät lupaavat..Täällä Kotkassa on taas kova kilpilu liitymien kesken..kuka tekee parhaan tarjouksen..Tämä juttu aina ennen joulua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 18:25

Dna ollut kait kohta 20 vuotta, hyvä on ollut ensin oli sittn vaihdoin Ilonaa.
Taidan vaihtaa Onniin , on niin vähän pyhelintuttavuuksia. viestejä vihaan lähetää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.12.2010 - 21:57

Yksi jos toinen operaattori mainostaa edullisuuttaan tänä päivänä. Minä valitsisin kuitenkin myös sen toimivuuden perusteella liittymän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 02:32

Riippuu paljolti mitä toimintoja tarvitset.