Oletteko katsoneet koskaan Wrestlingiä?

Ei ole ihan mun juttu.

Avainsanat: wrestling katsominen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.12.2010 - 09:55

80-luvulla MTV näytti välillä wrestlingiä ja kun meillä oli aina musiikkikanava päällä tuli painiakin katsottua sivusilmällä. Aika pellehermannitouhua, ei jaksa kiinnostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.12.2010 - 08:24

joskus sivuilmällä tullut vilkaistua, mutta ei ole minunkaan juttuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 07.12.2010 - 09:23

Nuorena opiskelijana asuntolassamme näkyi MTV josta painia tuli viikonloppuiltaisin, joten kyllähän sitä tuli katsottua. Joskus myös Nintendolla oli wrestling peli jota kyllä tuli sormet verillä pelattua. Ei tosin enää tänä päivänä paloa hetkauta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2010 - 11:57

Eipä ole ollut kiinnostuksen aiheena, joskus syrjäsilmin katsonut kun mies nyt katsoo mitä lajia tahansa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2010 - 13:03

Olen sen verran katsonut, että tiedän mistä on kyse. Myös showpainiksi sitä kutsutaan, ja siltähän se näyttää. Esiintyjät lienevät syöneen muutakin kuin kaurapuuroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2010 - 18:09

ihan pellejuttua perinteisen ryppyotsaisen urheilumiehen mielestä, ja sellaisiahan me pääasiassa olemme ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2010 - 18:41

Joskus on tullut Eurosportilta. Kerran katselin. Ei sovi minun katseluvalikoiman joukkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2010 - 21:18

En katsele,kun ei ole minun juttujani..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 10:46

Olen välillä katsonut jos ei ole ollut muuta tekemistä.On parempiakin ohjelmia tosiaan kun se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 18:18

NO ei koskaan ole tullut katsotua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.12.2010 - 21:56

Piti ihan luntata mitä tuo oli - ei ollenkaan tuttua joten en ole katsonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2010 - 11:11

En ole koskaan oikein katsomalla katsonut, sen verran vilkaissut että edes tiedän, mistä kyse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 02:33

Ei oikein kiinnosta minua. En ole katsonut.