Otitteko mini-voguen, kun se oli muodissa?

Lisätty: 06.12.2010 - 22:27

Minä-tyttö otin sen luonnonsuoriin hiuksiini mielelläni.

Avainsanat: mini-vogue muoti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.12.2010 - 22:28

Kyllä miullakin oli monia mini-vogueita ja permanenttejä kunnes löysin sellaisen kampaajan joka osaa leikata hiukseni niin,että kiharoita ei tarvita.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.12.2010 - 22:46

Ei en ole ottanut ja nyt minulla on lyhyt suora paksu tukka, koska laittaminen ei onnistu enään itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2010 - 22:54

Kyllä silloin,kun oli muodissa..Nyt on suorat lyhyeksi hyvin muotoon leikatut hiukset...Paksuista hiuksista saa ihan kivat..vaikka on suorat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2010 - 00:31

joo -oo kyl kuului hippi- luukkiin ..tuokin hiustyyli :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.12.2010 - 01:33

En ottanut. Sen ainoan permiksen nimi ( minkä otin nuorena) oli mummokurvit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2010 - 06:37

Kyllä minä sellaisen siihen aikaan otin kun kaikilla muillakin oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2010 - 07:07

Enpä ole silloin ottanut oli puoliselkään asti pitkät taipuvat hiukset siihen aikaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2010 - 09:57

Totta maar minivoguet täytyi olla... Nyt ei ole ollut kiharoita enää vuosikymmeniin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2010 - 10:29

Minulla oli myös,vaikka olenkin mies:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2010 - 11:51

Ei ole ollut minun hiuksissani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2010 - 22:14

En ole ottanut. Mutta kun Beatlesit oli vauhdissa, silloin oli pakko leikkuuttaa Beatles tukka.Se oli ainut kertainen kokemus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 11:14

Ei, sillä sain "voguen" syntymälahjana. En ole kihartanut hiuksiani koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 15:32

Joskus olen tainnut suoristaa tukkaani permenenttiaineilla. Kiharat ovat muuten aina kuuluneet luonnostaan kampaukseeni. Yleensä olen pitänyt varsin pulia lookia. Nyt saan tukkani pienelle sykerölle niskaan, jos haluan. Sekin on ihan siisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 09:16

Kyllä oli ja aika monta ehti naapurissa oleva kotikampaaja niitä väsätä päähäni.