Oliko teillä Retu-kengät ja/tai Hai-saappaat? Minulla oli teini-iässä siniset Retu-kengät ja valkoset Hai-saappaat.

Ostin ne kesätöillä ansaitsemillani rahoilla.

Lisätty: 06.12.2010 - 22:48

Juu olivat muodissa Hai-saappaat.

Avainsanat: hai-saappaat? retu-kengät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.12.2010 - 22:30

Minulla oli keltaiset hai saappaat ja keltainen sadetakki sellanen puolipitkä ,olivat kovasti muotia siihenaikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.12.2010 - 20:34

Hai saappaat minulla on ollut, taisi olla muotivillitys niihin silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2010 - 21:11

Minulla oli siniset Hai-saappaat. Retukenkiä en omistanut mutta siniset Lokki-tennarit olivat must-juttu siinä -70 -luvun puolivälissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2010 - 21:54

Hai saappaat oli joita sittemmin en pystynyt pitämään jalkoihin sattui niin paljon ei villasukistakaan hyötyä ollut (suonenvetoa sain)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2010 - 22:44

Kyllä on joskus ollut Hai-saappaat...ei enään nykyään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2010 - 22:50

Hai-saappaat siniset oli. Mutta en tiedä mitkä niiden lenkkareiden nimet olivat, joita liituvellillä paranneltiin, kun treffeille lähdettiin.siinä ne kuivu somasti auringon paisteessa kiven syrjällä ja välillä paikkaa muutettin
että saatiin kengät illaksi kuivaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2010 - 00:29

oli toki tuttui muoti juttui , kuin myöskin tennarit ja tennissukat ... oi niitä aikoja .... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.12.2010 - 01:30

9 -luokan koulukuvassakin todistettiin että sinisetn Hait ne oli jalassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2010 - 09:59

Minulla oli Hai-saappaat (väriä en tosin enää muista) ja kitin väriset Retu-kengät. Retut oli tosi mukavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 10:49

Joo oli mut Retu kenkien väriä en muista. Hai saappaat siniset ja välillä oli punaiset,tykkäsin saappaista tosissaan sillon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 02:38

Kuulostaa tutulle.