Tiedätkö oman painoindeksisi ja rasvaprosenttisi?

Minä olen laskenut/mittauttanut omani ja eipä ole onneksi tarvetta huolestua tuloksista.

Avainsanat: painoindeksi rasvaprosentti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.12.2010 - 20:33

Painoindeksi ja rasvaprosentti on kohdallaan. Pituutta puuttuu kaksikymmentä senttiä. Onnellinen olotila.

Kysyjän kommentti

Positiivista ajattelua :))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.12.2010 - 18:49

Kyllä tiedän huolestuttavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2010 - 18:59

Painoindeksi olen laskenut,se on on ihan ok. Rasvaprosenttiani en oo mittauttanut, saattaapi olla muutama prosentti yimäärästä : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2010 - 19:29

En oo,eikä kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2010 - 19:38

ostin vähänaikaa sitten Omron BF 508 kehonkoostumusmittarin ,mittaustuloksina saadaan sisäelinrasvantaso, paino ja painoindeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2010 - 20:33

Kyllä minä sen tiedän, ja sitä rasvaa on paljon joten olen lopettanut kaikenlaiset kroppani mittaamiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2010 - 21:47

Kyllä tiedän ja huolestun taas uudestaan joulun jälkeen sitten alkaa taas tiputus kuuri..
Viimekevään tiputus oli 28 kiloa noin 5 kiloa tullut takaisin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2010 - 22:33

Sellaista en itsestäni tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2010 - 22:54

Kyllähän ne minullakin ovat prosentit kohdallaan, mutta näen papan kanssa positiivisuutta siinäkin,
että pituuskasvu on jäänyt liian vähäksi. Se helpottaa kummasti mieltä ja mielitekojakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2010 - 22:58

Ihan normaalissa lukemissa kummatkin..että ei syytä huoleen..vaikka joulu tulee,niin voi huoletta herkutella..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2010 - 01:10

juu tiedossa oon ... koko ja rasvat ...suht koht samat ,kuin virtahepoisella ...:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.12.2010 - 01:28

Ei minunkaan - onneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2010 - 15:49

Tiedän kuin tiedänkin.. Tuli nuo otettua pari viikkoa sitten selville... Kaikki kunnossa, toistaiseksi ainakin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2010 - 18:17

hyvinhän nuo asiat on tiedossa

meidän kylppärissä on sellainen 'helvetinkone' joka kertoo kaiken (samanlainen kuin Papitiila)

Lisätty: 07.12.2010 - 19:35

eikusta sehän olikin Palisanterilla, sorry vaan Papiti kun tuli aiheetta nimiteltyä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2010 - 22:29

Hetken kestää elämää, tämä kaunista ja ikävää. Vaihtelu ravistaa.Talvella talista kesällä keijuista.Kaikki ok.Ei muutakun naatitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2010 - 01:00

Ei ole mitään hienoja koneita, vain vaaka, ja sillä perusteella painoindeksi taitaa olla 22. Rasvaprosentti lienee sopiva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2010 - 02:34

Tiedänhän minä.