Martta aiheinen kysymys,mitä laitat tänään itsenäisyyspäivänä ruoaksi?

Meillä syödään lihamureketta sienikastiketta perunoita,jälkiruokana kahvi ja kääretorttu.

Avainsanat: ruokaa rakkaudella

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.12.2010 - 11:27

Meillä syödään wienerleikettä ja perunamuusia, fetasalaattia on myös, ja jälkiruokana on mustikkarahkaa.

Kysyjän kommentti

Oi mitä herkkuja tarjoilet.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.12.2010 - 11:37

Kävimme eilen miehen kanssa syömässä fiinisti ravintolassa joten tänään mennään kotoisasti kanapastalla ja salaatilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2010 - 11:38

Meillä on mässäilty ruuilla jo perjantaista asti. Että kun olemme kahden, meille kelpaa rippeet. Täytekakustakin eilen meni viimeiset .Saunassa kiuas makkaraa.Kyllä ruokaa on kulunut kun porukkaa oli enemmän. Kaikki aikuisia .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2010 - 12:56

Minä laitan kermaista porsaan sisäfilettä,uunijuureksia ja uuniperunoita.

Uuniperunoille kastike.
Rasvatonta raejuustoa
kevyt kermaviiliä
kurkkusalaatia
persiljaa.

Jälkiruuuaksi tein kuningatar kiiseliä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2010 - 13:04

Ihan arkista...
Perunaa ja jauhelihakastiketta ( mieheni pyyntö)

mutta kakkua syömme iltasella tuo tuli eilen leivottua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2010 - 18:25

Meillä on jo muodostunut perinteeksi, että itsenäisyyspäivänä tehdään pizzaa! Tiedetään tiedetään, ei erityisen kansallisromanttinen ruokalaji, mutta se on ruoka josta kaikki pitävät ja jota on mukava koko perheen voimin yhdessä valmistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.12.2010 - 01:09

Tuollaista ruokaa sain tänään kyläpaikassa, hän ei kuulu Napsuun. Oli ihan itse keksinyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 07.12.2010 - 08:44

Heh, tykkään laittaa ruokaa vaikka ei minusta marttaa saakkaan kuin tekemällä... Eilen söimme uunissa itse valmistettuja lohkoperunoita ja -porkkanoita. Siihen lisäksi paistoin pintamaustettuja ulkofilepihvejä jotka ensin ruskistin pannulla ja sen jälkeen jätin kannen alle hautumaan. Kastikkeeksi tein herkkusienimuhennosta johon lisämakua tuomaan paistoin pekonikuutiota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2010 - 20:48

MInä pyöräytin kinkkumunakkaan ja tuoretta kurkkua, sekä alkoholitonta glögiä.