Onko kellään kokemuksia/vihjeitä junamatkalle Moskova-Peking??

Kaavailussa lähteä ko. reitille kesä-heinäkuussa 2011, mistä liput edullisimmin? entä, jos haluamme hypätä jossain junasta pois ja yöpyä pari vrk , pitääkö ostaa junaliput "pätkittäin", yleensäkin kaikki vinkit tervetulleita!!!!!

Avainsanat: siperi junamatka trans siberia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.12.2010 - 10:23

en ole vielä tehnyt junamatkaa Helsinki - Peking , mutta ehkäpä jokupäivä. suunnitteilla on ollut pitkään.

täällä vuodelta 2007 blogi:
karpaasit.blogspot.com/2007/...eking.html

omatoimimatkoista:
www.primatours.fi/upload/pdf...eriaan.pdf
www.expresstorussia.com/tran...rains.html

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.12.2010 - 09:52

keskustelu.plaza.fi/matkalau...pekingiin/

tässä saat lukea keskustelupalstan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2010 - 16:14

Täytyy juoda paljon vodkaa muuten ei suolisto kestä hapankaalimaan ruokaa.
Kokemuksesta löytyy.
Ja Mongoliassa täytyy jurthasa yöpyä ehdottomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2010 - 19:41

kokemuksia on, mutta kun ne ovat liki neljänkymmenen vuoden takaa, ja valtiotkin ovat jo kerenneet vaihtelemaan nimiään, niin niistä ei varmaan paljoa neuvoiksi ole ....

joka tapauksessa, suuri seikkailu ja ainutkertainen kokemus silloin ja sitä se on varmaan nytkin ....

hyvää matkaa - Счастливого пути - 旅行愉快

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2010 - 11:15

Omakohtaista kokemusta ei ole, lehdistä olen joskus juttua lukenut ja sen perusteella varmasti oikein mielenkiintoinen matka. Se jäi jutusta mieleen, että jos juna yllättäen pysähtyy muualle kuin asemalle, ei missään nimessä saa mennä loikkaamaan junasta ulos. Ehkäpä lactophilus-kapselit ovat myös tarpeen, jos ei vatsa ole ihan teräksestä tehty.