Pidätkö Charlie Chaplinista?

Avainsanat: charlie chaplin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.12.2010 - 15:14

En pitänyt ,en ole senlaisen huumorin ystävä. Eihän siinä mitään vikaa ollut,ne jotka pitivät, hyvä oli ja
minä taas kuulun siihen joukkoon, joka en pitänyt. Kyllä minä minä huumorista, eli Veskun elokuvista ja näitä harmittomia Isä tietää kaiken ja Mummo. Ovat niin paljon hauskoja, ettei tarvi miettiä paljon.
On siellä varman ollut muitakin mm. naisten esittämiä humoristejä, mutta katsos ne ovat harva-aivoisen
kopasta tipahtanut matkalle.

Katsos kun sitä tulee vanhemaksi, niin huumorikkin muutttuu nuoremmaksi ja minä vain jökötän siinä vanhassa tutussa ympäristössä. On kyllä joitakin uudempiakin ollut. joita on olen katsonut, mutta nuussä pitää olla selvä sanoma, että pääsen jyvälle.

Lisätty: 16.12.2010 - 18:51

Kiitos ja kumarrus käyttäjille ja matulalle terveisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.12.2010 - 15:45

Kyllä olen aina ptänyt chaplinista.Ennen katseltiin ihania mustavalkoisia kuvia tuolata telkusta ja nauraa sai.Minusta olivat hyviä ja haassun hauskoja.
Tyttäreni oli penkkareissa capliniksi pukenut itsensä . Oli makeen näköinen .Sitten kotona ollessa vielä kiipesi piipunjuurelle katolle maalasi hiilityönä taulun chaplinista ja hänen vaimostaan kun ovat päiväkävelyllä.Tytär meni menojaan ja taulu jäi kotiin seinälle.Kokoa on jotain 40cm-50cm Se oli meidän perheen naurun lähde.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2010 - 15:49

Yksi elokuvataiteen suurista nimistä. Oma suosikkini on Nykyaika. Miten varhaisessa vaiheessa kuvasti tulevaisuutta automaattilinjalla työskentelevistä ihmisistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2010 - 16:16

no pikkupoikanahan ne piti kaikki nähdä, muusta yhtä hauskasta ei ollut tietoakaan ...

aikuisena on useimmat niistä tullut katsottua uudestaa ja ymmärrettyä vähän toisella tavalla, tästätäkin näkövinkkelistä arvioituna todella hyvää työtä ....

eikä ole kehnoa jälkipolvenkaan (Victoria Thierrée Chaplin ) työ esiintyvän taiteen alalla

valperi.blogspot.com/2007/08...urlia.html

oli tosi hieno esitys

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2010 - 16:23

Ne lyhyet mykkäpätkät olivat enemmän kokeilua ja kevyttä hupailua, mutta Chaplinin pitkät elokuvat ovat hienoja, ja niissä on itse asiassa syvää vakavuutta, vaikka ovat päällisin puolin humoristisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2010 - 17:05

On tullut lapsena niitä katseltua ja naurettua...
Mutta nyt en niitä ole katsellut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2010 - 18:09

Pidin lapsena ja pidän edelleenkin. Viisas ja taitava mies aikoinaan, joka jätti jälkeensä kuolemattomia elokuvia. Upeaa työtä kerrassaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2010 - 20:04

Lapsena katslin paljon,ja tietysti tykkäsin.Kyllä nykyään harvoin tulee katseltua..ihan hauskoja ovat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2010 - 11:46

Kyllä pidän.Jotenkin hänen elokuviaan katsoessaan tulee ihan sääli hänen surullista ja hiukan nukkavierua olemustaan. Onneksi hänellä on joskus iloisempiakin hetkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2010 - 12:55

Ehdottomasti. Chaplin osasi kätkeä huumorin taakse monta yhteiskunnallisesti vakavaa asiaa. Hän oli myös lahjakas säveltäjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.12.2010 - 00:57

Lapsena ne olivat parhaimpia elokuvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2010 - 19:24

Kyllä.